Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Begagnade kontorsmöbler?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-01 14:20

Någon som vet ett ställe i stockholmstrakten som säljer begagnade kontorsmöbler?

mvh acke

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-03 00:15

Host host

Ursprungligen av acke:

Någon som vet ett ställe i stockholmstrakten som säljer begagnade kontorsmöbler?

mvh acke

"Ladan" vid Överskottsbolaget i Solna brukar ha rätt mycket kontorsmöbler. Sen så brukar det ju vara auktioner i Stockholm nästan varje vecka där kontorsmöbler brukar slumpas.

Företagsmöbler i Bromma. ( www.foretagsmobler.se )

http://www.flexiblakontor.se/

Årsta begagnade kontorsmöbler
Årstav. 26
120 52..ÅRSTA
Telefon:
08-91 87 19

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-03 10:53

Tackar!

Skulle behöva motsvarande tips för Malmö, alltså, finns det nåt billigt och bra "varuhus" för begagnade kontorsmöbler i Malmö?

Tackar redan nu för alla tips som kommer att strömma in!

Ursprungligen av charger68:

Skulle behöva motsvarande tips för Malmö, alltså, finns det nåt billigt och bra "varuhus" för begagnade kontorsmöbler i Malmö?

NYBE

Vi funderar på att sälja av lite Martelamöbler ev - höj/sänkbara el-bord (4st) i ljust trä och en massa tillbehör.

Ursprungligen av Björnström:

Vi funderar på att sälja av lite Martelamöbler ev - höj/sänkbara el-bord (4st) i ljust trä och en massa tillbehör.

Björnström om ni ska sälja höj/sänkbara el-bord så kontakat mig omgående för vi behöver ett för min ryggskada!
( förutsagt att priset är rimligt )

Ursprungligen av Hunter78:

Björnström om ni ska sälja höj/sänkbara el-bord så kontakat mig omgående för vi behöver ett för min ryggskada!
( förutsagt att priset är rimligt )

Transport till Malmö lät inte kul.

jasså vad kostar det, att transpotera till Malmö!

1
Bevaka tråden