Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub på Gatufesten i Sundsvall?

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2004-06-10 22:43

Mjo

Jag slängde ut ett förslag om nästa Macpub i Sundsvall skall bli under gatufesten.

Då kanske vi kan samla in ev. gästande 99mac:are

Samla förslag på tid och plats i den här diskussionen kanske.

En liknande under Storsjöyran kanske inte vore helt fel heller.

  • Medlem
  • 2004-06-11 00:19

Ja det vore trevligt

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-06-11 00:24

Äsch.

Insåg just nu att jag ska resa bort den veckan. Gatufestveckan alltså.

Jag borde vara i stan runt gatufesten, är ju lätt med.

Klart jag är med om jag är i stan. Har ingen pejl på den veckan just nu. Ja för fasen det är första helgen jag ska på bröllop för någons chef här. Ja se Skelletebor de har då ingen pejl på nåt. Så torsdag eller fredag för min del. Helst torsdag då eftersom jag ska köra 30 mil eller nåt på fredag eller lördag.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2004-06-11 13:21

Gatufesten börjar ju den 7:e om jag inte minns helt fel.

Jag har oxå ett brällop jag borde vara på lördagen (för att undvika kamratliga bannbullor i alla fall)

torsdag passar för mig

Men vi kan ju stänga omröstningen den sista juni så vet alla i god tid

\pH - Å kommer ingen annan får jag väl sitta där själv med min öl

Synd att det bara finns hmmm mindre god öl på gatufesten. men men... jag kommer.
8/7 passar mig bra.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2004-06-11 18:11
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Synd att det bara finns hmmm mindre god öl på gatufesten. men men... jag kommer.
8/7 passar mig bra.

Ach!

Man måååste ju inte gå in på området, å all god tappöl finns ju i princip utanför grindarna

Men dåsa! Det går alltid att fly till biskopen!

Hur blir det?

Nå? Det närmar sig...
Resident hur går det?

*Om* jag kommer ner på Gatufesten (lite ekonomiska hinder just nu) så går jag gärna på en macpub!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-01 11:28

Borde fungera bra, ska dock kolla mitt schema för säkerhetsskull.

En Umebo! Jösses då måste vi dra ihop detta.
Onsdag eller Torsdag. Onsdag är det gratis att gå in.

Men var är resident?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-04 13:57

jag kan såväl onsdag som torsdag.

Kan också kommer såväl onsdag som torsdag. Om det inte krockar med bio (spindelmannen).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-06 20:54

...så hur gör vi?

Jag verkar vara upptagen Idag och imorrn(torsdag), så jag måste nog säga pass på de dagarna. Fredag nån? Fast det kanske passar dåligt då folk säkert ska in på festivalen.

Vi är två... är inte så vidare skoj och du ska ta dig från Hsand. Vi skiter i det tycker jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-07 16:55

Det tycker jag också. Trodde att fler var intresserade.

Jag kommer ner på fredagen, men då är ju Gatufesten...

Hej alla. Egentligen tycker jag att vi kunde träffas på Jop's. Detta är trots allt den sista veckan de har öppet någonsin. Så varför inte avnjuta ölen eller vad det nu är var och en föredrar på ett både Macvänligt och trevligt ställe som detta.

Jag jobbar till sent alla resterande dagar denna vecka :
Torsdag : 10-20, Fredag : 13-20, Lördag : 9-18 och med dessa tider i bakhuvudet kan jag väl säga redan nu att jag knappast är hemma tidigare än en timme efter att jag slutat jobba. Själv tänker jag iaf, även om inte Macpuben blir placerad på Jop's, gå dit och passa på att insupa så mycket atmosfär det bara går.

1
Bevaka tråden