Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Göteborg+Öl=Onsdag

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-07-19 19:45

se vidare --------->http://www.offtopic.se/showthread.php?t=41326&page=1&pp=25

Känns det lockande ¿¿ sign up ¡¡

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-07-20 12:35

det hade ju vart trevligt med lite bärs, jobbar iofs på liseberg den kvällen. ni får komma å åka radiobilar hos mig istället... (det skulle bara gynna er att ha med mig iofs, h0ax => billigare bärs)

OT: hade ju vart trevligt att kunna posta på offtopic.se, men jag sitter fortfarande å väntar på det jävla skitmejlet som ska göra så att jag får mina trevliga rättigheter. kan logga in hur bra som helst, men inte mer än så tyvärr. samma användarnamn som här.

  • Medlem
  • 2004-07-20 17:23
Ursprungligen av h0ax:

det hade ju vart trevligt med lite bärs, jobbar iofs på liseberg den kvällen. ni får komma å åka radiobilar hos mig istället... (det skulle bara gynna er att ha med mig iofs, h0ax => billigare bärs)

OT: hade ju vart trevligt att kunna posta på offtopic.se, men jag sitter fortfarande å väntar på det jävla skitmejlet som ska göra så att jag får mina trevliga rättigheter. kan logga in hur bra som helst, men inte mer än så tyvärr. samma användarnamn som här.

Hoppas vi snart får se dig hos oss ....

  • Oregistrerad
  • 2004-07-20 18:19
Ursprungligen av h0ax:

det hade ju vart trevligt med lite bärs, jobbar iofs på liseberg den kvällen. ni får komma å åka radiobilar hos mig istället... (det skulle bara gynna er att ha med mig iofs, h0ax => billigare bärs)

Aha. Personalrabatt
Räcker du lånar oss legget så kan du få tillbaka det när vi kommer väl bladiga och skall köra radiobil extra länge…

Ursprungligen av h0ax:

OT: hade ju vart trevligt att kunna posta på offtopic.se, men jag sitter fortfarande å väntar på det jävla skitmejlet som ska göra så att jag får mina trevliga rättigheter. kan logga in hur bra som helst, men inte mer än så tyvärr. samma användarnamn som här.

Rättigheter på OT??? Du måste skoja
Där har man inga som helst rättigheter…

Ursprungligen av h0ax:

det hade ju vart trevligt med lite bärs, jobbar iofs på liseberg den kvällen. ni får komma å åka radiobilar hos mig istället... (det skulle bara gynna er att ha med mig iofs, h0ax => billigare bärs)

Efteråt kan ni ju alltid fortsätta bort till mig på Balder, Rainbow eller Drakbåtarna beroende på vilken grad av action man vill ha.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-08-03 23:28
Ursprungligen av hedelina:

Efteråt kan ni ju alltid fortsätta bort till mig på Balder, Rainbow eller Drakbåtarna beroende på vilken grad av action man vill ha.

frågan e bara vad som e mest macho; drakbåtarna lr flygkarusellen

btw, du kör inte bmx till jobbet? :rolleyes:

OT: får nog sluta käka svamp tror jag!

Senast redigerat 2004-08-04 10:06
1
Bevaka tråden