Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Orkar ej vänta på uppdatering

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-30 08:17

Hej vänner!

Det är så att jag har velat köpa en ny dator i ett år typ, nu har jag pengar och jag vet precis vad jag vill ha. En iBook 12" med 60 gigs HD, BT, och Airport Extreme.

Jag vet att det kommer uppdateringar snart, men när? Ingen kan säga, det lär dröja minst en månad, och säkert två. Jag vet inte om jag pallar att vänta!

Kan ni ge mig tips? Snart surfar jag in på Apple store och skickar iväg min order i alla fall.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-30 08:25

Den nya G4:an (freescale) är åtskilliga månader bort och kommaer ju givetvis i PB först...
...blir det någon uppdatering framåt jul så blir det nog mindre grejor så skicka du ordern.

(my 2 cent - that's all that's on stake for me)

  • Oregistrerad
  • 2004-09-30 09:09

Ja men macrumors buyersguide då? I och för sig när jag kollar deras källor känns det som att det är någon månad tills dess.... Sen undrar jag också vad jag ska med den extra krämen till? Förutom rappare finder förstås.

*farligt nära att skicka ordern*

Ska du vänta på nästa uppgradering inför varje köp av en ny dator kan du vänta länge...
Det är alltid en ny uppdatering på gång.

Vill du datorn och tycker att den är schysst. Köp.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-30 12:21

Tack grabbar!

Jag har beställt den och ett second skin... Känns så rätt! Jag har väntat på en ny dator i ett j*a år... Och nu har jag beställt. Det känns verkligen bra.

Man ska inte hänga runt på Macrumors om man har taskiga nerver;-)

Jag hängde med i ett par trådar sedan december 2003 när jag var intresserad av en ny PM.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-30 19:00

Ja nu är det som det är i alla fall.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-09-30 19:05

Grattis

Tjena och grattis!!!!

Har en kollega därnere i dina trakter. Hopppas att han switchar snart. Fast det verkar långsökt.

Tomas

  • Oregistrerad
  • 2004-09-30 20:30

Fin dator. Men jag håller faktiskt ej med ovanstående support för att ej vänta. Apples produkter har ganska tydliga produktcykler, iBook och PB befinner sig båda i slutet på sina.

Skulle jag verkligen få lov att köpa idag fick det bli PB som lär stå sig lite bättre än iBook.

Prestandamässigt finns det PC-bärbara som kör ifrån dessa nu och när det gäller iBook så känns den lite väl plastig och tjock faktiskt.

Men jag är säker att Apple kommer att reda upp detta med en uppdatering! Jag har tålamod att vänta, speciellt som sannolikheten är kraftig att det händer någon innan jul/nyår........

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-10-01 00:40

Nu har apple släpp en ny mycket snabbare ibook!!!!

äh skoja bara

  • Oregistrerad
  • 2004-10-01 01:45

Kul!

SVanerik kan inte jag få komma och känna nästa gång jag är i norrköping...brukar hänga i sörping ibland

  • Oregistrerad
  • 2004-10-01 08:53

Klart du får!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-01 09:26

beställde min nya pb 15" för två veckor sedan, idag säger de att det kommer dröja minst 2 veckor till, vad det är jobbigt att vänta

  • Oregistrerad
  • 2004-10-01 09:48
Ursprungligen av Magtil:

beställde min nya pb 15" för två veckor sedan, idag säger de att det kommer dröja minst 2 veckor till, vad det är jobbigt att vänta

Vet precis hur det känns, beställde en PB 12" den 9e sep. Har varit en lång och plågosam väntan men i morse ringde TNT och meddelade att de leverar den till mnig idag!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-01 10:02
Ursprungligen av nilsson_:

Vet precis hur det känns, beställde en PB 12" den 9e sep. Har varit en lång och plågosam väntan men i morse ringde TNT och meddelade att de leverar den till mnig idag!

Inte nått avundsjuk!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-06 08:37

Hallå! Jag fick mail i söndags om att ordern är skeppad från fabrik... Men jag kan inte se den någonstans på någon tracking-sida. Vad händer?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-12 18:05

Hej alla... Jag sitter nu med datorn här. Det tog en vecka och en dag, sen kom TNT-killen med min sötnos. Men trackingen funkade inte på hela tiden..

JAg körde på ditt recept vill man ha ngt ska man ha det nu

1
Bevaka tråden