Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub i Göteborg fredag 25 februari!

Tråden skapades och har fått 124 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-10-25 11:24

Någon mer än jag som tycker det vore käckt med en

[FONT="Impact"]MacPub[/FONT]

snart?

Mitt förslag är:
GyllenPrag på Torsdag med "drop-by" mellan 18.30 och 22.00 (-01.00)
[Font="times"](Men förslagen brukar ju stå sig i femton minuter ungefär )[/Font]
Ena bordsändan borde ju med fördel kunna dryfta detta...

.

  • Medlem
  • 2004-10-25 11:29

Ett frö är sått !!

Klockrent Pär! Har aldrig varit på Gyllene Prag, men det låter helt okej! Soho som vi var på sist är ett grymt ställe, men det blir lite misslyckat när man inte får plats

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-25 13:32

Sliter med gäster i en annan bar just då.... tyvärr.
Ni får väl komma & titta på

Någon annan dag?

Det var snabba ryck. Jag är dock inte i stan tors-fred. Jag är gärna med på pub i nästa vecka om det kan passa.

Är jag i Götet på torsdag så är jag i Scandinavium.

Jag är i Götet till och med söndag. Maria kommer hit oxå på fredag.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-26 09:16

Jaha, då tar vi en annan dag än torsdag då

Någon annan föreslår...

Föreslår någon nu i helgen så tänk på att det är lönehelg så träff vid klockan tre är väl lagom om man skall kunna prata som folk

Således:
Ej torsdag med drop by utan något annat (obestämt)

Jag är på, men tänker inte bestämma ett skit med tanke på hur många OT-träffar jag drigit igång

My work here is done.

Jag är intresserad.

Om det skall vara snart så kanske fredag eller lördag kan passa? Annars är nästa onsdag (3/11) en bra dag..

Har det varit pub?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-08 20:17
Ursprungligen av kustvagen:

Har det varit pub?

Nä…
Alla skall ju ha den på var sin dag så det blir ju inget

Ursprungligen av Pär:

Nä…
Alla skall ju ha den på var sin dag så det blir ju inget

Det gamla vanliga med andra ord.

  • Medlem
  • Mark
  • 2004-11-08 21:55

Kan man inte bestämma ett datum och så kommer så många som kan. Jag brukar missa träffarna pga att trådarna blir så långa efter alla ändringar av datum. Tror inte man kan vara alla till lags. Bättre att betämma ett datum så kommer dom som kan. Man kan istället träffas tätare för att alla skall kunna vara med någon gång. Bara en tanke, vad vet jag? Har för mig att till träffarna på SOS har vi varit inbjudna till ett datum som inte ändrats och då har vi allt vart rätt många.
/c

  • Oregistrerad
  • 2004-11-08 22:02

Jo, tycker något sådant som du…

Kan inte du föreslå pannrummet den 26:e? så kan jag skriva sådär snyggt

  • PapaC

  • Pär

som alla andra gör

  • Medlem
  • Mark
  • 2004-11-08 22:38

Skall jag skriva mitt namn först tar jag nog en dag jag kan:) Du får väl börja och se hur många som kommer.

Pannrummet 26/11 kl.?
• Pär

Den 3/12 skulle passa bättre för mig. Någon? Vart? Bishops Finger, Rovers, Red Lion? Engelsk öl=gott...

Ursprungligen av Shattapp:

Den 3/12 skulle passa bättre för mig. Någon? Vart? Bishops Finger, Rovers, Red Lion? Engelsk öl=gott...

Vad sägs om Biljardpalatset?

Biljard är kul!

Ursprungligen av David Molarin:

Biljard är kul!

Visst är det! Släppa alla hämnigar och bara umgås i en avslappnad biljardmiljö där det finns både "stark och svagt" att tillgå.

Finns det "Airhockey"?

vad händer på pubfronten?

Macpub, macpub, macpub!!!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-20 11:01

Fy fan, jag har dåligt samvete. Skulle ju ordna en pub på SOS innan jul och nu är jag pappaledig fram till juni. Skall vi försöka igen när mini:n och iPod Shuffle:n har tittat in i lagret?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-20 12:40
Ursprungligen av Schuckert:

Fy fan, jag har dåligt samvete. Skulle ju ordna en pub på SOS innan jul och nu är jag pappaledig fram till juni. Skall vi försöka igen när mini:n och iPod Shuffle:n har tittat in i lagret?

Du kan väl "sammankalla" en där uppe på engelska pub:en på "hugget", dom har ju "quizz"-kvällar så man kan ju göra "specialfrågor"
Jag kan bolla in en original Apple demoCD för quicktime 1.5 som pris

Vore trevligt.

Hej,
Öl är gott. Hakar gärna på om det blir någon pub!
/Arthur

  • Oregistrerad
  • 2005-01-20 18:57

Jag offrar min "mezzbox" här på 99 på att erbuda mig bli "quizmaster".

Alla med bra frågeförslag kan messa dom så gjör jag ordning det, så får vi se om det blir någon Pub någon gång att dra dom på

[Har någon snajsiga fringisar att lobba in i prispotten så kan jag sköta det oxå, lite synd om en demoskiva med QT 1.5 skulle bli förstapris :-)]

Bevaka tråden