Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Copywriter norska till svenska med webkunskap ?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-06 23:44

Jag behöver under oktober få en sajt översatt och anpassad från Norska till Svenska, bra om samma person även kan sätta upp sajten baserad på strukturen från den Norska, med vissa anpassningar.

Det helt igenom osexig Microsoft teknologi som ska användas. Någon företagare här som är intresserad ?

Skicka PM i så fall.

MVH

Hej,

Jag arbetar på Tekniska Byrån, Vetlanda, som är en elkonsultfirma med bred verksamhet med fokus på innovativa lösningar.

En verksamhetsgren är grafisk produktion av teknisk dokumentation. Vi översätter från tyska och engelska till svenska. Våra kunder är bland de största aktörerna på den svenska elmarknaden.

Dessutom så producerar och administrerar vi hemsidor för vår egen verksamhet men även för några kunders räkning. Bl a för M-Bolagen.

Eftersom jag själv bott i Norge från 98-01 och har norsk fru så behärskar jag norskan bra. Under min period i Norge frilansade jag på ett flertal välrenommerade reklambyråer i Stavanger området.

Med den kompetensen vi har i huset så kan vi med all säkerhet åta oss att översätta och anpassa hemsidan till svenska.

Med vilken teknik (HTML, ASP, PHP etc.) är hemsidan utvecklad?

Sänd gärna över några källfiler så får vi testa och se om du blir nöjd med resultatet.


Allra bästa hälsningar,

Martin Rudenlöv
Tekniska Byrån
Storgatan 25
SE-574 31 VETLANDA

Tel. +46-383-46 49 00
Fax. +46-383-46 49 01
E-mail: martin@tekniskabyran.se
Internet: www.tekniskabyran.se

  • Medlem
  • 2004-10-28 01:07

Vi har en intern resurs som börjat med texterna. Förhoppningsvis löser det sig på det sättet. Tack alla som visat intresse. Återkommer till er via PM när vi kör fast....

1
Bevaka tråden