Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacSupport skapar landets snyggaste AppleCenter

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Håll till godo, jag hinner inte fixa bilderna mer än så här. Imorgon ska vi ju ändå ta nya bilder när butiken är färdig

Fler oredigerade bilder

Bra jobbat, ser helnice ut där.

Wow! Snyggt!
Tack för kul bildreportage!

Rubriken stämmer. Det måste vara landets snyggaste Applecenter!

Är det bara jag, eller ser det ut som tjejen i kassan inte har en direkt ergonomisk arbetsplats?

Senast redigerat 2004-11-03 22:16
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-03 21:15

Cyklade förbi där igår och blev riktigt förvånad.. läget är riktigt bra och kommer nog att locka en del folk.

Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Rubriken stämmer. Det måste vara landets snyggaste Applecenter!

Är det bara jag, eller ser det ut som tjejen i kassan inte har en direkt ergonomisk arbetsplats?

Spela roll, hon har ju nya iMac G5.

Snygg butik!
Men jag tycker det ser lite tomt ut, kommer de verkligen få allt på plats i tid?

/M

Är det någon mer än jag som tycker att skylten till vänster ser lite "amatörmässig" ut. Det känns som att texten "Apple Center" är för stor och dominerande i förhållande till logotypen. Det är inte samma riktigt samma stilrena design som skyltarna hos övriga Apple Centers.

Är det inte lite "skrikigt" på något vis?

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Är det någon mer än jag som tycker att skylten till vänster ser lite "amatörmässig" ut. Det känns som att texten "Apple Center" är för stor och dominerande i förhållande till logotypen. Det är inte samma riktigt samma stilrena design som skyltarna hos övriga Apple Centers.

Är det inte lite "skrikigt" på något vis?

/M

Av någon anledning kommer jag att tänka på något skumt fruktföretag här i Växjö. Deras logo är skriven med MS Comic Sans

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-11-03 22:54
Ursprungligen av Kristofer G:

Av någon anledning kommer jag att tänka på något skumt fruktföretag här i Växjö. Deras logo är skriven med MS Comic Sans

Varje gång det typsnittet nämns, eller jag ser det användas i sådana sammanhang, känner jag mig smutsig på något sätt.... usch...

  • Medlem
  • 2004-11-04 00:48

Rätt häftigt att det ligger en appleaffär så centralt och så stort skyltad, hur troligt hade det varit för 3-4 år sedan! Jag får se om jag kommer förbi imorgon, annars hoppas jag att ni frå trevligt!

Men... eMac:en ser ju ut att ha platt skärm. Jag hade för mig att den var hyfsat klumpig... en ny hemlig Malmö Special Edition månne...?

  • Medlem
  • International user
  • 2004-11-07 21:29

Vart utanför i lördags. Inte helt oväntat vart det stängt vilket var grymt surt, för under den korta tiden jag stod och hängde utanför paserade kanske runt 10pers och spanade in. Såg onekligen fräsht ut.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-11-07 22:00

En liten sak störde mig. Lyset under glaset i de där cylindrarna som demodatorerna står på, alldeles för skarpt ljus, hade nog varit bättre med en vanlig mjölkvit glasskiva utan ljus under.

1
Bevaka tråden