Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta en bild av ditt skrivbord

Tråden skapades och har fått 3113 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-11 21:42

Ordning är för idioter. Genier behärskar även kaos.

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2004-09-11 22:47

Skulle det där vara oordning!?

Jag fuskade lite.. Städade och passade då på ett ta en bild. Råkade glömma att blixten var avstängd men det mesta går att se. Bilden är tagen mitt i student-ryd i Linköping. Det fula skrivbordet är inte mitt utan det hör till rummet

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-14 18:07

måste köpa ett större skrivbord....

  • Medlem
  • International user
  • 2004-09-14 18:15

Elias> Ja ser lite trångt ut

Tyvärr tveksam bildkvalitet på mitt bidrag som är fotat med lånad digitalkamera för lite mindre än en månad sedan då min enda Appleprodukt var iTunes som snurrar i den blanksvarta och måttligt högljudda pc som står på golvet till höger. Eftersom jag har en tendens att "fulbjuda" på internetauktioner så är mina datorhögtalare lite över medel till en kostnad av ca 5000kr i form av ett komplett hemmabiosystem. Detta trots att jag inte tittar på film i detta rum. Bra musik från webradion när det surfas leveras via Harman/Kardon AVR 3000 och Canton MX (fem satellithögtalare+sub). Gott om växter har jag i alla fönster och nära elektronik så föredrar jag självvattnande krukor där läckagerisken är minimal.

Förändringar har skett sedan denna bild, men inskränker sig till byte till D-Links WLANsändare samt en till LANkabel att ansluta den färska PB vid ev krångel med detta. Min nya favorit håller nämligen främst till i vardagsrummet.

Senast redigerat 2004-09-30 22:09
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-09 09:22
Ursprungligen av Örjan:

[...]

[...]

Diggar antalet post-it på skärmen

En kass bild tagen med kass kamera i kasst ljus och en kass städning:

Ursprungligen av Leftrustle:

En kass bild tagen med kass kamera i kasst ljus och en kass städning:

Är det Björk på skärmen?

Ja, här e min datorhörna. Notera körkortsboken

Skrivbordet

Här är då en bild på mitt skrivbord, på skrivbordet står en väldigt vacker Formacskärm och under skrivbordet står en PowerMac G4.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-10-03 10:26

Fått tillökning!

Så står den då äntligen där och skiner, G5an med dubbla 2GHz proppar.

...börjar bli fullt på skrivbordet snart, fast min tjej lämnar nog mig nu

  • Medlem
  • 2004-11-09 14:47

Kör också en kub... Ok, den är lite seg att köra OS X på )

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-11-16 21:01

Mitt skrivbord är flera små.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-09 00:10

Min hörna är numera uppdaterad lite!

Får väl också bidra till stacken

  • Avstängd
  • 2004-11-19 08:47

Bor du hemma hos en tandläkare?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-11-19 20:27

3dje bilden jag lägger in nu...

men nu börjar jag bli nöjd

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-27 17:20

Fick en ny skärm idag, väldigt välkommen var den till mitt trånga skrivbord, nu måste jag bara ha ett nytt snyggt skribord sen är jag klar...

Det här är nog det snyggaste jag har sett!!!!!

  • Medlem
  • Mark
  • 2004-11-27 18:50

Det är många som postar bilder på sina trånga och kaotiska arbetsplatser. Jag förstår inte vad dom menar;)

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-11-27 19:07

PapaC har du dom där 2 LC/Performa? som fotstöd?

  • Medlem
  • Mark
  • 2004-11-27 19:11

Hehe, ja precis. Två LC 475 som fotstöd, alldeles lagom lutning. Har man kalla golv på vintern är det bara att stoppa in nätsladden så blir det lite lokal golvvärme. Skämt å sido, dom har bara hamnat där och har kommit at fungera som fotstöd.

/c

Hoppas TNT levererar min Powerbook snart så ska jag visa er mitt vackra hemmagjorda skrivbord. Blev riktigt bra faktiskt

mitt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-21 22:36
Ursprungligen av henrikk:

mitt

Det står på adapterna att du måste ta bort plasten!

kan börja brinna annars...

//t

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 22:49
Ursprungligen av henrikk:

mitt

Min farsa är skyddsingenjör och avrådde mig starkt från att ha adaptern till iBooken placerad som du har den nu - det är mycket fält kring såna, inte alls bra för dig. Den ska bort, ner på golvet, gärna bakom skrivbordet. Avstånd är viktigast, inte heller är det fel med nån träskiva emellan.

Seriöst alltså - that's not good... He den så långt bort från där du sitter som möjligt.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-12-18 20:45

Mitt aldeles ny-switchade skrivbord.....

inga fler som har ett skrivbord/dator?? vill se fler bilder

Bevaka tråden