Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder ifrån SonyCenter Uppsala

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaha, här är dom

Lite fler bilder. Cool mus va?

Känns lite plagiat på Apple Center/Concept Store här i Sverige om jag ska vara ärlig..

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2004-11-10 18:19

Ett dåligt plagiat i såna fall tycker jag. Apple-butikerna över lag verkar mycket mer smakfullt inredda. I och för sig så hjälper det ju till att Apple har sjysst formgivning på sina produkter som matchar butikerna, till skillnad från Sony.

Den där butiken är inte så jäkla lätt att hitta, både jag och björnström missade den när vi letade. Väldigt dålig exponering av varorna också.

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Den där butiken är inte så jäkla lätt att hitta, både jag och björnström missade den när vi letade. Väldigt dålig exponering av varorna också.

/M

Dålig exponering utav varorna!? hur menar du?

Vad gäller svårigheten att hitta butiken så beror det knappast på butikens läge...

Ursprungligen av xplane:

Dålig exponering utav varorna!? hur menar du?

Vad gäller svårigheten att hitta butiken så beror det knappast på butikens läge...

Skylten ligger innanför en mörk takförsedd galleria, bakom en fet pelare, som gör att i varje fall jag inte såg mycket av butiken när jag färdades förbi på gatan. Visst är det bättre när man går, men bangårdsgatan hör väl iofs inte till de största promenadstråken i stan.

/M

  • Medlem
  • 2004-11-11 15:33
Ursprungligen av Martin Belak:

Skylten ligger innanför en mörk takförsedd galleria...

Arkad, om man ska vara petig.

Ursprungligen av Baron:

Arkad, om man ska vara petig.

Där har vid det!

Det var tomt i skallen när jag skulle skriva mitt inlägg.
/M

Sen valet av stad - Uppsala? Känns som om man skulle köra på Sthlm, Gbg eller Malmö i första hand.

  • Medlem
  • 2004-11-11 09:59

Var ligger den?

edit: på Bangårdsgatan ser jag nu.

  • Medlem
  • 2004-11-11 15:31

den där lokalen byter väl butik en gång om året? det kan inte bara bero på att det är dåliga butiker som ligger där. Jag tror det är ett dåligt läge för en affär av den typen. Eller är det Allradio som driver den? Då kanske de kan locka in sina kunder.

Ursprungligen av Baron:

den där lokalen byter väl butik en gång om året? det kan inte bara bero på att det är dåliga butiker som ligger där. Jag tror det är ett dåligt läge för en affär av den typen. Eller är det Allradio som driver den? Då kanske de kan locka in sina kunder.

Japp det är allradios ägare som driver Sony Center i Uppsala.

1
Bevaka tråden