Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart i en butik nära dig

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-23 10:51

...om du bor i Stockholm.

Kommer jag jobba. På inLife. Som säljare.

Extremt kul att få sälja macar och PCar och all sköns prylar. Kom gärna förbi om ni vill säga hej och tigga till er ett 99mac-klistermärke! Fråga efter Patrick.

Och därmed var arbetslös-tristessen-onda-cirkeln bruten. Puh!

Grattis till nya jobbet! Jag tittar förbi någon dag!

Kul! Stort grattis!

Så det är alltså du som blir den nye säljaren som kommer att sitta på andra sidan från Björn sett!

Jag säger hej när jag tittar förbi nästa gång! Se till att ha kaffet redo

/Michael

  • Oregistrerad
  • 2004-11-23 11:47

Kul! Tack! Ni är välkomna förbi ba! Sitter mittemot Björn, oh yes. Jag kommer kunna hjälpa till bl a med musikfrågor osv, har ju dragit runt på 99mac, offtopic å ffa 99musik rätt mycket de här åren då jag varit pappaledig, pluggat, suttit uppe om nätterna och varit allmänt oduglig... Kommer närmast från Propellerhead Software där jag var supportansvarig 2001/2002. Sedan pappaledig, sedan plugg på Stockholms universitet / multimedia-pedagogik. Macare sedan... 85 or so... Ser mig själv som hyfsat plattformsoberoende och försöker se till andras behov framför egna åsikter. I hope!

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2004-11-23 23:41

Grattis! Hoppas du kommer att trivas... Vet inte om jag kan klara av det men ska i alla fall försöka vinka åt dig när jag kör förbi med taxin . Vem vet kanske rentav kommer in och handlar en vacker dag. Lycka till...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-11-24 08:57

Nästa gång jag är i Stockholm så kommer jag antagligen förbi och tigger klistermärken.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-01 10:05

Hehe, gör så. Nu är jag på plats, från och med idag.

Aha, jag var där för några dagar sedan men då fanns du inte på plats. Tittar in igen då

1
Bevaka tråden