Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pub-kväll

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När nu julen klappar på porten och vi ska klä granen, baka lussekatter, slå in klappar och äta julbord avslutar MacPeking höstterminen med sedvanlig pub-kväll.

Tisdagen den 7 december kl 18 ses vi på The Bishop Arms, en trappa upp om möjligt.

För igenkänning kommer i alla fall några av oss att ha minnen på kavajslaget.

Välkomna!

hälsar
Christina

Christina Blomqvist
...........................................................................
MacPeking, Norrköpings Macintoshanvändarförening
epost macpeking@applepaj.com
hemsida http://macpeking.applepaj.com/

Intresset tycks inte vara stort?

Ursprungligen av blodsugare:

Intresset tycks inte vara stort?

MacPekinggänget kommer.

Varför ser man inte vem som ringer?

Jag har min P 910 kopplad till datorn via BT
Når någon ringer vet inte adressboken vem det är utan säger bara okänd? Detta fast personen finns med i adressboken. Varför?

Helst skulle jag vilja att man såg en bild på personen som ringer. Skulle helst vilja slippa köra Office och entourage för detta utan nöja mig med Mail och appel egna grejer. Använder Salling för stabilare kontakt.

Alla tipps välkomna!!

Spike

Ursprungligen av Spike Lee:

Jag har min P 910 kopplad till datorn via BT
Når någon ringer vet inte adressboken vem det är utan säger bara okänd? Detta fast personen finns med i adressboken. Varför?

Helst skulle jag vilja att man såg en bild på personen som ringer. Skulle helst vilja slippa köra Office och entourage för detta utan nöja mig med Mail och appel egna grejer. Använder Salling för stabilare kontakt.

Alla tipps välkomna!!

Spike

Inget svar, men testa och posta det i något annan del här

  • Medlem
  • 2004-12-06 18:03

Jorå!

Jag kommer också, möjligen några minuter över 18, men i alla fall ;-)!

Bosse Z

Jag kommer sannolikt förbi för att pröva på. Jag ju inte medlem i någon Macförening ännu. Blond kille med röd/blårandig tröja är mitt yttre imorgon sannolikt. Endast en öl och sorti vid kl 19.30 för att hinna spela lite innebandy även denna kväll.

1
Bevaka tråden