Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder från Macoteket Linköping

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-01-14 14:10

Glada i hågen träffades jag och min goda vän Niklas vid Macotekets ännu officiellt oöppnade affär i Linköping. Lustigt nog sig gick det alldeles utmärkt att gå in och köpa saker! Enligt en medlem i personalen som får vara namnlös så smygöppnade Macoteket för lite drygt en och en halv vecka sedan. En officiell invigning kommer att inträffa efter att Macotekets ledning kommit tillbaka från San Fransisco.

Lite bilder:

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-01-14 14:24

Får bli ett Linköpingsbesök å det snaraste då! Eller åtminstone när iPod Shuffle anländer…

Mysig och snygg liten butik (för den är liten, och saknar fortfarande skylt). Men den rymmer ändå ganska mycket. Allt var inte färdigt ännu, PowerMac:arna var forftarande inte framplockade t.ex.

Invigningen blir ett måste!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-01-14 14:51
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

PowerMac:arna var forftarande inte framplockade t.ex.

Invigningen blir ett måste!

Jag var också där idag och kollade. En Powermac stod uppför den lilla trappan, men säljaren såg lite nervös ut när jag gick upp där. Det kanske inte var tänkt för kunder? Hursomhelst såg det bra ut även om det förtillfället var lite ont om datorer, men jag antar att det kommer mer när de har "öppnat".

1
Bevaka tråden