Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska ni på Krangparty i Sundsvall?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enkel fråga, har ni tänkt gå på Krangparty? Vore ett ypperligt tillfälle för en macträff med datorer. Säkert många pc-ägare som vill ta en titt på några macar!

Jag är med och arrangerar, om ni inte redan visste det.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-08 14:57

Tyvärr har man inte råd, eftersom man är fattig student. Ni kanske erbjuder studentpris?

Jag blev ju blåst (inte på pengarna) på min Ibook, den gick sönder när det transporterades mellan USA och Sverige. Tror att ägare sålde den till ett högre pris, till någon kompis. Orkar bråka.

Därmed måste jag få tag på en mac dessutom - så har ni någon kompis som ska sälja sin Ibook till rätt pris - hör av er!

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Tyvärr har man inte råd, eftersom man är fattig student. Ni kanske erbjuder studentpris?

Det kostar 350:- för 72 timmar, det är vi nog billigast i Sverige på. Hyra Nordichallen är tyvärr inte direkt gratis...

Hoppas det ordnar sig med en dator för dig!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-08 17:46
Ursprungligen av DeeJam:

Det kostar 350:- för 72 timmar, det är vi nog billigast i Sverige på. Hyra Nordichallen är tyvärr inte direkt gratis...

Hoppas det ordnar sig med en dator för dig!

Hm, det priset är bra faktiskt! Även för en student..

Ja, ja, får vänta tills jag fått tag på en mac.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-02-16 16:56

Som nyinflyttad till Sundsvall så kanske det vore ett smart drag, nordichallen?

  • Medlem
  • Borås
  • 2005-02-16 20:49

Hoppas ni har fixat förra gångens alla "småproblem" som kom i feedbacken

Vi har ett fint rykte att vi tar till oss feedback och gör allt för att åtgärda problemen. Dessvärre så har nya uppstått iom att vi har växt så kraftigt...

Och japp, det är Nordichallen som gäller!

  • Medlem
  • Borås
  • 2005-02-17 08:26
Ursprungligen av DeeJam:

Vi har ett fint rykte att vi tar till oss feedback och gör allt för att åtgärda problemen. Dessvärre så har nya uppstått iom att vi har växt så kraftigt...

Och japp, det är Nordichallen som gäller!

Oki

Biljetterna är nu släppta, se http://www.krangparty.se

Nyhet för i år är att det går att betala med kort och placera ut sig direkt. Alternativ betalning är som vanligt Postgiro.

Missa inte årets händelse!

1
Bevaka tråden