Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plus: Apples VD Oscar Bjers på MUG-träff i Göteborg

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nyhetsartikel: http://www.99mac.se/?id=971

Högupplösta bilder för Plusmedlemmar nedan! Kom ihåg reglerna för plusforumet– dessa bilder får ej spridas utanför detta forum.

Jag ska inget säga med min Tigerkeps men Oscar har nu haft samma utstyrsel i många, många år. Dags att sadla om och understryka den klämkäcka 4 %-spänsten i den sista bilden?

Det är sant att kavajen hängt med ett tag, men det känns som att det inte är så viktigt. Dock hade han nog varit snygg i rosa skjorta och vit kavaj. Det är jag iallafall

Vi ses på måndag herr Pilo.

Ursprungligen av Mats Björnström:

Det är sant att kavajen hängt med ett tag, men det känns som att det inte är så viktigt. Dock hade han nog varit snygg i rosa skjorta och vit kavaj. Det är jag iallafall

Vi ses på måndag herr Pilo.

Å andra sidan. Vad gäller konsekventa kläder och Apple. Det är kanske det som är inhousemodellen?! Kolla på Steve Dresscode = low-key.

Vad gäller måndag. Om inte familjen, mina kunder, Bold, hunden eller annat sätter käppar i hjulet så...

Intressant att Oscar inte tycker att det är OS:et som är mervärdet att köra mac istället för pc...Jag håller inte med där.

Jag skulle gladeligen köra mac OS på en pc om det gick, det är operativet som är grejen med mac.

mvh

Jag tror Mats är lite sliten idag. Fick SMS igår "Bjers bjuder på drinkar i baren". Sedan var det tyst

Ursprungligen av Björnström:

Jag tror Mats är lite sliten idag. Fick SMS igår "Bjers bjuder på drinkar i baren". Sedan var det tyst

Förmodligen. Klockan är kvart över elva på kvällen dagen efter och inga foton. Kunde själv inte gå för att...jo just det...treåringen fick vattenkoppor.

Det kommer inatt – tar paus för sen middag. Jag är för övrigt känd som "tvåveckorsmannen" på grund av min ibland hiskeliga leveranstid på bilder. Du ska vara glad när det är klart på 24h

Förresten så försvinner du alltid offline på ICQ innan jag hinner svara dig Pilo.

Ursprungligen av Mats Björnström:

Förresten så försvinner du alltid offline på ICQ innan jag hinner svara dig Pilo.

Wow - se upp för "punchline"" Det är för att du inte har iChat (?) *stor glimt i ögat* Ser fram emot bilder mannen.

Oscar har faktiskt bytt kavaj på nya bilderna.

Klockan är på tok för sent och jag har saker att göra imorgon – lägger ner för inatt.

1
Bevaka tråden