Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

XEROX 2128 ///// sökes (7700)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-26 07:16

Tja alla glada,

har ett behov av köp alt hyra av en Xerox 7700 (GX), någon återförsäljare som vill skicka ett PM eller ett mail...

Jag är medveten att det kommit en 7750 - det är på grund av detta jag tror att det skulle vara möjligt att få in 7700 till ett skapligt rimligt pris. Angånde att jag vill ha GX modellen beror på att den har fyra pappersfack - samt är en golvmodell...

Men andra modeller också av intresse...

tangen@gmail.com

Senast redigerat 2005-09-26 11:51
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-26 09:38

sorry alla admins, kommer att bumpa denna tråd ett tag..

/Tangen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-26 11:51

Tack för alla svaren, men har signat emd Docuware om en Xerox 2128 istället - verkar det vara ett bra val ?

/Tangen

Tycker iofs att orden "xerox" och "bra val" inte hör hemma i samma mening, men bara den inte är värre än 7700:an ska man vara nöjd. Har bråkat alldeles för mycket med den modellen, borde följa med sobril eller något annat ångestdämpande till administratören när man köper en...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-26 14:42
Ursprungligen av Samuel K:

Tycker iofs att orden "xerox" och "bra val" inte hör hemma i samma mening, men bara den inte är värre än 7700:an ska man vara nöjd. Har bråkat alldeles för mycket med den modellen, borde följa med sobril eller något annat ångestdämpande till administratören när man köper en...

Kan du vara lite mer detaljerad ?

/Tangen

Ursprungligen av Tangen:

Kan du vara lite mer detaljerad ?

/Tangen

Tja, den har personlighet. Kan förmodligen fylla ett par A4 med raljeringar, men för att ge ett urval så tar den gladeligen emot nya inställningar om solen skiner och humöret är bra, ska föreställa vara övervakningsbar men rapporterar mest bara att allt är frid och fröjd även om den så står i ljusan låga, och har tidernas mest hjärndöda webb-gui (centreware is, verkar finnas i de flesta xeroxar). Nu har jag någon sorts bräcklig vapenvila med fanskapet, men jag kan inte rekommendera den för allt i världen. Köp hp i stället, de kostar mer men är oändligt mycket tillförlitligare.

1
Bevaka tråden