Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köpa barnspel i Stockholm?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ibland undrar jag om det bara är barnlösa här på forumet. Jag har frågat om var man kan köpa barnspel för OSX några gånger, men frågan faller död.

Macoteket/Inwarehouse har, som det ser ut inga spel för mindre barn överhuvudtaget.
Så jag undrar (än en gång) var ska man gå om man vill köpa spel för en 4-5 åring. Jag vet ju att det finns typ Mamma Mu, Mulle Meck etc men har inte en aning om var man förpassar sin lekamen för att kunna inhandla en dylik skiva. Tips tack, var inte så hemliga.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-04 18:21

Har köpt Pettsonspelen från Ginza. Det står inte att de är för Mac men var på LundeQ ( bokhandel ) och kollade först och såg att de var hybrid.

Uppsakattas av både min 4 och 5-åring.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-04 18:23

Sorry såg inte att du letade i Stockholm. Men kolla ex Akademibokhandeln.

  • Medlem
  • 2005-10-04 20:40

Många av barnspelen nuförtiden är ju både för Mac och PC på en gång, så om man bara hittar ett ställe som säljer barnspel så hittar du nog en hel del som går att köra på Mac.
Nu vet jag inte vilka såna ställen som finns i Ståkkhålm, men kanske leksaksaffärer, Åhlens, OnOff etc...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-04 21:55

Kolla här angående Mulle Meck
http://www.levande.se/o.o.i.s/342

1
Bevaka tråden