Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Applestore uppdateras just nu! Vad tror ni kommer landa i affären om en timme?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:34

Jag hopas på nya ibooks men det blir det INTE... dom e ju ganska nyligen uppdaterade

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 18:35

Hmm, Powerbook och Powermac-uppdateringar vore mest logiskt som sagt. Men vem vet?

Ursprungligen av Toffelmannen:

Hmm, Powerbook och Powermac-uppdateringar vore mest logiskt som sagt. Men vem vet?

Hm, har en order inne på en 15" sedan tio dar som inte ännu expedierats. Hoppas på således på en glad nyhet. Och blir skogstokig om jag inte får den uppdaterade varianten...

Men visst gäller konsumenköpslagen? Det är väl bara lämna tillbaka och köpa nytt igen?!

Ursprungligen av Plisken:

Hm, har en order inne på en 15" sedan tio dar som inte ännu expedierats. Hoppas på således på en glad nyhet. Och blir skogstokig om jag inte får den uppdaterade varianten...

Men visst gäller konsumenköpslagen? Det är väl bara lämna tillbaka och köpa nytt igen?!

Fortf ingen expediering?
Enligt Thinksecret är uppdatering på G nästa vecka.

Ursprungligen av Stefan Johansson:

Fortf ingen expediering?
Enligt Thinksecret är uppdatering på G nästa vecka.

Jo, strax efter att applestore öppnade i går damp det här ner:

"Efterfrågan på den produkt du beställt har varit högre än väntat. Vi kommer att
leverera så fort det bara är möjligt, men vi kommer tyvärr inte att kunna möta det
uppskattade leveransdatum som vi gav dig tidigare. Vi uppskattar nu att vi kommer
att skicka din beställning den 20:e oktober 2005."

Jag är lite rådvill. Någon som törs sia om vad som händer, och vilken burk Apple har tänkt skicka.

Ska se om jag kan fördröja ordern på något sätt...

iPod med 320*240 pixels skärm...

Troligtvis kommer nya "svala" Powerbooks med Freescales nya 7448 inom några veckor, då jag har fått rapporter om att Freescale har börjat leverera den för ett tag sen.

FreeScale har med sin 7448 dubblat cachen, fått en FSB på 200mhz och en avancerad Altivec engine som har blivit "smartare" när det gäller att förutse ett mönster..

Enligt Thinksecret...
"With the iMac G5 now sporting DDR2 memory and PCI Express functionality, rumored updates to the PowerBook and Power Mac lines will likely roll out in the very near future, probably within a week. Stay tuned..."

Det kan väl vara så att du får en överraskning kring den 20:e.

Ursprungligen av Stefan Johansson:

Enligt Thinksecret...
"With the iMac G5 now sporting DDR2 memory and PCI Express functionality, rumored updates to the PowerBook and Power Mac lines will likely roll out in the very near future, probably within a week. Stay tuned..."

Det kan väl vara så att du får en överraskning kring den 20:e.

"Kan väl så vara" är det samma som troligen, sannolikt, med all säkerhet?

Mera, mera

1
Bevaka tråden