Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Natacha Peyres - TNT (AC/DC-cover)

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-12-16 23:48

På Aftonbladet kan ni se hennes nya video.. "Hennes nya sångkarriär" kallar dom det.. Hon sjunger ju inte alls. Lika bra det kanske...

www.aftonbladet.se - ligger i högerspalten, kan inte länka direkt.

Det värsta är att dom haft fräckheten att använda labeln (översättning?) Dirty Records.

Jag tar tillbaka det där, både videon och musiken är helkass (eller låten är ju bra i orginal)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-12-17 00:38

Är det herr Brinkenstjärt som luftar stämbanden? Det är ju riktigt riktigt skoj! Mer humor blir det inte!

Ursprungligen av axpax:

Är det herr Brinkenstjärt som luftar stämbanden? Det är ju riktigt riktigt skoj! Mer humor blir det inte!

Jo det är han. Humor och humor, personligen tycker jag att det mest är patetiskt.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-12-17 10:14

Det där är ju närapå helgerån.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-12-17 11:55

*suckar*......vart är vi på väg??

Nej men sluta! Vilken humor!

Hoppas den släpps på en dubbel-A-sidig singel med Balsam Boys "Här kommer sommaren", den perfekta julklappen!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahhaha! Ja se på fan. Tänk vad folk vill utsätta sig för för en minut i rampljuset.

Ganska festligt att det framställs som Natachas video.

Tycker bättre om AC/DC...

Twisted Sister och Metallica står på tur att göras cover på av denna eminenta duo.....

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Twisted Sister och Metallica står på tur att göras cover på av denna eminenta duo.....

Seriöst? Det hoppas jag verkligen inte, Twisted Sister får inte förknippas med detta på något sätt, då måste jag försöka sätta stopp för det...

Ursprungligen av Adrian B:

Seriöst? Det hoppas jag verkligen inte, Twisted Sister får inte förknippas med detta på något sätt, då måste jag försöka sätta stopp för det...

Det är tyvärr alldeles sant.

Året kalkon. Ganska sexig kalkon i a f.

Aj aj då... trots att de fick två monsterhits har man hittills sluppit sugiga covers på Twisted Sisters låtar. Fram till nu då... (ja, jag dömer i förväg, men jag tror det är befogat )

Åh nej, det blir bara värre och värre...

Önskar Dee kunde ta och turnera lite med SMF som han gjorde 1998 och nåt annat år. Mycket bättre än det återförenade Twisted Sister som stod på Sweden Rock 2003.

1
Bevaka tråden