Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prison break

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då har jag lite försent fattat att serien Prison Break skulle vatt nåt å ha. Ikväll sänds avsnitt 3. Det spelar jag in för att se när jag sett de två första.
Frågan är då bara hur jag ska göra för å få fatt i de två första avsnitten. Någon här som har dom inspelade eller vet var jag ska leta?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-01-09 21:05

Har du surfat in i piratbukten på din skattjakt?

Ursprungligen av Lm:

Har du surfat in i piratbukten på din skattjakt?

hm.... tänkte inte på det... tack!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-01-09 23:53

Men, det är ju olagligt!!!!111!11!11

Ursprungligen av Jogin:

Men, det är ju olagligt!!!!111!11!11

är det verkligen det? Isåfall borde det vara olagligt att spela in ett avsnitt på vhs och ge till en kompis som missade orginalsändningen... ...men det kanske det är. Isåfall är jag kriminell. (får väl kontakta antipiratbyrån och törna mig själv in)

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-01-10 01:01
Ursprungligen av David Slättne:

är det verkligen det? Isåfall borde det vara olagligt att spela in ett avsnitt på vhs och ge till en kompis som missade orginalsändningen... ...men det kanske det är. Isåfall är jag kriminell. (får väl kontakta antipiratbyrån och törna mig själv in)

Japp, du är kriminell. Och laddar du hem båda avsnitten så är du dessutom återfallsförbrytare. Det du.

Ursprungligen av Jogin:

Japp, du är kriminell. Och laddar du hem båda avsnitten så är du dessutom återfallsförbrytare. Det du.

Jag tycker att alla som använder kopieringsapparaten på jobbet FÖR PRIVAT BRUK för sättas åt.

Grym serie! Jag var i USA och såg alla 13 inledande avsnitt. 14e kommer i mars nån gång.

Är den verkligen så bra?
Jag har sett de tre första avsnitten och är väl sådär imponerad.
En rätt typisk "Lost" serie. Mao de kommer aldrig rymma känns det som...
Men kanske kanske.

Skådespelarna tror jag gör ett bra jobb har aldrig sett dem förut förutom Peter Stormare då som kan göra bättre från sig...

bara den inte är lika katastrofalt dålig som Commander in Chief

Det grymmaste ögonblicket hittills är ju i ettan, när han tar av sig tröjan och har... nä just ja, du har inte sett den än... haha!

Hans brorsa har mycket koolt utseende! Själv är han lite fånig pretty boy Andreas Wilson-snyggve, medans hans bror har brottaröron, stor hydda och riktig "prison"-look.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2006-01-10 20:52

Verkar vara en schysst serie, men inte i närheten av Oz...

Hahahaha Oz...

Prison Break är den bästa serien genom tiderna enligt mitt tycke. Kan knappt bärga mig till den 20 mars.

Nu på lördag är det om jag minns rätt en genomgång av allt som hittills hänt i serien.

Ursprungligen av Björn Leander:

Nu på lördag är det om jag minns rätt en genomgång av allt som hittills hänt i serien.

Du menar att dom kör alla i sverige hittills visade avsnitt i en följd? Det vore ju smutt. Blir det i 3:an då?

Ursprungligen av David Slättne:

Du menar att dom kör alla i sverige hittills visade avsnitt i en följd? Det vore ju smutt. Blir det i 3:an då?

Nej tyvärr, jag uppfattade det mer som en sammanfattning. Men nu ser jag att det står "Prison break: Behind the walls" hos TV3.

  • Medlem
  • 2006-02-08 01:10

Har sett alla 13 avsnitten (tänker inte berätta hur ) Grymt bra serie. Ser fram emot de kommande. Någon nämnde OZ. Tycker OZ kan slänga sig i väggen i jämförelse

I USA sände dom ett avsnitt där dom intervjuar alla skådelspelare i serien, och det är det avsnitt som ska sändas. "Prison break: Behind the walls"

Man kan alltid kolla på www.tv.com för att få information om en serie och deras avsnitt. Om ni inte ha sett alla avsnitten så ska ni absolut inte besöka sidan då den är inriktad på amerikanska serier och dom ligger några månader före oss.

1
Bevaka tråden