Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min perfekta uppladdning inför Keynote-06

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När barn och hustru somnat i går, låg jag i sängen och kollade Pirates of Silicon Valley på min Video iPod. Hehe.

Vad har ni gjort i dag som "klassar in" ?

Sett på några gamla keynotes för att komma i rätt stämning. Har även varit och handlat chips, popcorn och några liter cola. Så nu är man redo inför kvällen

Jag har mentalt förberett mig på att det blir en arbetsam kväll ikväll...

Skulle besvikelsen bli allt för stor i kväll så kan man alltid gå in på följande länk
http://www.jourhavande-medmanniska.com/

  • Medlem
  • International user
  • 2006-01-10 13:58

Företaget har köpt in tårta så den ska jag smaska i mig under keynoten.

Jag är i dojon och tränar med barnen inför uppvisningen om två veckor. När jag kommer hem hoppas jag att lite sköna prylar är lanserade.

Uppladdningen blir väl att räkna kassan när Steve kommer in på scenen, låsa butiken när han berättar om hur många låtar som sålts på iTunes Music Store, förfrysa näsan på cykeln när han berättar om hur otroligt många iPodar som sålts, plocka hundbajs när han berättar hur många program som nu finns som universal binaries, sucka i kassakön på Hemköp när .mac-uppdateringen presenteras, laga mat när vi får veta om iLife '06 kommer, äta när iWork avhandlas, lägga ner gaffeln då iBooken avhandlats, slå på diskmaskinen under "One more thing" och till slut sätta mig vid datorn när allt är över.

Pja du Olof, du har i alla fall diskmaskin!

1
Bevaka tråden