Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fota din datorväska!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-26 21:44

Såg en intressant tråd på Flickr.com där folk fotade sina laptop-väskor tillsammans med vad de släpar med sig.
http://www.flickr.com/photos/tags/whatsinyourbag/clusters/

Vore kul att se vad folk bär med sig här på forumet!

Väntar själv på en ny laptop-väska och kommer posta så fort den kommer.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-01-26 22:21

Jag har en Curtis nånting ryggsäck. Bästa väska jag nånsin haft. Ful men slitstark.

Den är iofs gjord för en 15" 4:3-laptop men en pb12 passar fint inuti ett tucano-skin och med all extra vaddering i.

I den finns några pennor, dvi/vga-adapter samt eurokontakt-adaptern till powerbooken, ibland nån kursbok, lite papper och diverse.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-11 22:47

Försöker få lite fart på tråden genom att skriva ett inlägg som jag lovade. Varsågoda!

Väskan är en Crumpler WeeBee, datorn en PB 12" 1,5 GHz och boken är kurslitteratur för en kurs i människa-dator interaktion som jag läser för tillfället.

Jag har bara ett skydd för datorn sen stoppar jag ner den i den väska jag för tillfället har med mig. Men Vaniljs väska ser väldigt fin ut, köpt var då??

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-12 12:03
Ursprungligen av Örjan Borgström:

Jag har bara ett skydd för datorn sen stoppar jag ner den i den väska jag för tillfället har med mig. Men Vaniljs väska ser väldigt fin ut, köpt var då??

Den är köpt via Mecenat från Crumplers butik i Stockholm.

Ursprungligen av vanilj:

Den är köpt via Mecenat från Crumplers butik i Stockholm.

Hur hittar jag den? Någon CSN möjlighet har jag inte möjligtvis via mina barn.

Hittar inte Crumplers på Gulasidorna.:confused:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 14:03

Jag vet inte exakt vad gatan heter, men man går upp Sturegatan från stureplan. Sen är butiken 10 meter in på en tvärgata till höger. Borde vara antingen Linnégatan eller Cardellgatan. Kolla efter crumplerloggan (den svarta på vaniljs axelband). Tar humlegården på vänster sida slut har man gått för långt.
Annars kan man beställa väskorna från antingen Humac, Inlife eller Macoteket. Samt från Applestore.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 16:20

En snabb sökning ger att butiken ligger på Linnégatan 2 i Stockholm.
Tel. nr 08-664 28 48.
Macoteket har som sagts en del av deras produkter.

Crumplers hemsida: http://www.crumpler.com.au/.

1
Bevaka tråden