Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fredag!!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-10 13:09

Yes, äntligen Snart är det fika och sen dags att promenera hem i det fina vintervädret. Är det någon som har nåt kul tips på vad man kan ta sig för i kungliga hufvudstaden i helgen?

Det bästa med fredagar är att jag är pappaledig dessa sagar. Och att de kommer relativt ofta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-10 14:26
Ursprungligen av rhesus:

Är det någon som har nåt kul tips på vad man kan ta sig för i kungliga hufvudstaden i helgen?

rhesus,

Läste just att det är "Samba-festival" på Berns i helgen, så vill man komma in från kylan å få sig lite hetta, så är väl det Berns ett alternativ...

Annars pågår "Allt för Sjön" på mässan i Älvsjö, samt att det är Antikmässa på Sollentunamässan...

- Torkel

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-10 16:34
Ursprungligen av Torkel:

rhesus,

Läste just att det är "Samba-festival" på Berns i helgen, så vill man komma in från kylan å få sig lite hetta, så är väl det Berns ett alternativ...

Annars pågår "Allt för Sjön" på mässan i Älvsjö, samt att det är Antikmässa på Sollentunamässan...

- Torkel

Sambafestival låter tufft, jag får kolla upp det. Tack för tipset

Torkel - slå på din iChat/ICQ så jag kan skicka över ditt iDisklösenord

Kolla vad jag har jobbat
http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=94839

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2006-03-10 18:51

Härligt med fredag. Åkte på värsta j*kla ryggskotten man kan tänka sig imorse. Naprapaten kunde hjälpa mig _lite_ men hellre det än ingenting. Kan knappt röra mig och bara att flytta på ett ben, när man ligger ner i sängen, får ryggen att vilja gå av på mitten.

Den här helgen blir extremt lugn. Och jag som hade tänkt flugfiska efter havsöring...

Packar väskan för en blixtvisit i polarens stugan, dags för lite skidåkning under helgen. Blir även att rasta polarns S60 T5 upp till Kåbdalis samtidigt

Hur ser eran helg ut?

Det blir en helg i skärgården. Ska installera ny styrning på båten och fixa till så att instrument och allt sånt sitter bra. Jag kommer att ta ut dykkompisar till ön i sommar och då ska den funka utan att strula. Stöld/inbrottsskydd ska på plats också - kartplottern är dock inte en Mac.

Ser fram mot vackert vinterväder i frisk luft!

Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

Blir även att rasta polarns S60 T5 upp till Kåbdalis samtidigt

Jag hoppas han har BSR steg 3
350 hästar och 490 newtonmeters vridmoment om jag inte minns fel

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-03-10 19:34

Haha! Jag vann vinlotteriet på jobbet idag! Fin-fina viner som jag ska provsmaka i helgen......
annars blir det krogen eller något annat dumt!

Har jobbat med mac.se sedan imorse. Åt sen lunch och ännu senare middag (10 minuter sedan). Pappa är här och vi tog en öl till maten och det känns! Billig fylla!

Känns jättekul att vi fått igång iDiskarna till sist - alla som har mac.se kan logga in och testa.

Jag åker bort snart så jag har pressat timmarna maximalt för att hinna klart innan flyget går 14.25 söndag eftermiddag...

Jag råkade raka sidan av huvudet utan munstycke idag - blev 1mm istället för 6mm! Slutade med att jag fick raka hela huvudet så nu är jag skinhead dagen innan vi åker till muslimska Tanzania i Afrika. Hurra!

Ursprungligen av Björnström:

Jag råkade raka sidan av huvudet utan munstycke idag - blev 1mm istället för 6mm! Slutade med att jag fick raka hela huvudet så nu är jag skinhead dagen innan vi åker till muslimska Tanzania i Afrika. Hurra!

Faktum är att kristendomen är större än islam i Tanzania (men det hjälper ju inte mot att du är skinhead )

Ursprungligen av Björnström:

Jag råkade raka sidan av huvudet utan munstycke idag - blev 1mm istället för 6mm! Slutade med att jag fick raka hela huvudet så nu är jag skinhead dagen innan vi åker till muslimska Tanzania i Afrika. Hurra!

Det gäller bara att se snäll ut så löser sig det nog kanske...

Jag håller fortfarande på att packa väskorna. Ska upp 07 igen för att rulla mot Malmö/Kastrup.

Är det bara jag som packar i sista sekunden?

1
Bevaka tråden