Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trinidad Tobago - Sverige 0:0

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-06-10 20:53

Dom skulle ju spöa Trinidad/Tobago med 5-0 eller nåt.
16 skott på mål utan resultat. Spelade mot tio man en halvlek.
Bara otur? Bättre nästa match? Eller dom - hemska tanke - inte är bättre?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-10 20:55

Jag tyckte att det såg väldigt stelt och stillastående ut. Sverige kom igång på slutet men då var det redan försent...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-06-10 21:09
Ursprungligen av rhesus:

Jag tyckte att det såg väldigt stelt och stillastående ut. Sverige kom igång på slutet men då var det redan försent...

Sitter just nu och repeterar ett mantra. Ni kanske ska hänga på? I så fall:
"premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver, premiärnerver....."

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-10 21:27

Är det bandy nu igen?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-06-10 23:13
Ursprungligen av Konrad:

Är det bandy nu igen?

Hehehe

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-06-10 23:15
Ursprungligen av Konrad:

Är det bandy nu igen?

Bra fråga. Men jag undrar om dom över huvud taget hört ordet bandy i T&T. Hur som hellst hade dom säkert tagit poång mot Sverige. Ett bra lag har tur i vilken sprort som hellst. Heja T&T.

Ursprungligen av Konrad:

Är det bandy nu igen?

Nu ska farbror inte vara sån;)

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2006-06-10 22:57

Jag sa redan veckor innan att det kommer bli ett fiasko av stora mått detta VM. Detta var den "lättaste" matchen. Det skulle inte förvåna mig ett skvatt om vi förlorar båda återstående matcherna. Vi har inget försvar, inget vettigt mittfält och bara 1 anfallare (Henke).Det är bara att se sanningen i vitögat; svenska landslaget suger!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-06-10 23:10
Ursprungligen av bollman:

Jag sa redan veckor innan att det kommer bli ett fiasko av stora mått detta VM. Detta var den "lättaste" matchen. Det skulle inte förvåna mig ett skvatt om vi förlorar båda återstående matcherna. Vi har inget försvar, inget vettigt mittfält och bara 1 anfallare (Henke).Det är bara att se sanningen i vitögat; svenska landslaget suger!

Herr Tvärsäker har ännu en gång begåvat oss med sina nyanserade sanningar och profetior. Det är bara att tacka Vår Herre att det finns en så upplyst och initierad medlem bland oss.

Ursprungligen av Danne V:

Herr Tvärsäker har ännu en gång begåvat oss med sina nyanserade sanningar och profetior. Det är bara att tacka Vår Herre att det finns en så upplyst och initierad medlem bland oss.

Han heter inte Bollman för inte höhöhö

Gårdagens bästa sportprogram var ju inte själva matchen... utan programmet före, där en f d T&T-spelare berättade om hur T&T blivit bortdömt förra gången (?) de kvalade till VM...
De spelade mot Haiti, och Papa Doc hade köpt domaren och linjemännen... så T&T fick 5 mål ogiltigförklarade... FEM!!! *SSS*
Det sista var ett långskott från 20 meter... bortdömt för att skytten "hindrat målvakten" ...
Idrott förädlar och förbrödrar...

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-06-10 22:59

Bandy? Jo, så måste det vara. Fast jag hade gissat på diskus eller varpa. Jag skiter i vilket.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-06-10 23:12
Ursprungligen av filuren:

Bandy? Jo, så måste det vara. Fast jag hade gissat på diskus eller varpa. Jag skiter i vilket.

Är inte "duskis" och "varpa" fågelsorter? Det har väl inget med sport att göra.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-06-10 23:26
Ursprungligen av Danne V:

Är inte "duskis" och "varpa" fågelsorter? Det har väl inget med sport att göra.

Ingen aning.

Jag sysslar varken med fåglar eller bandy.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2006-06-10 23:33

Höhöhö!
Jag och en polare brukar diskutera mycket fotboll (mitt intresse kan väl betecknas som medium). För 3 år (eller är det 4 eller 5?) sen kom Gefle in i superettan. Hans direkta profetia var att de omedelbart skulle åka ur. Istället blev det hans favvolag som ramlade ur och Gefle är nu etablerade i allsvenskan.
Jag har en sunt negativ inställning till lag man bör hålla på. På så sätt hålls besvikelserna nere De 3 senaste tränsinslandskamperna har sett bedrövliga ut. Varför skulle det helt plötsligt vända bara för att det råkar gälla något?
Svensk media är ju rysligt duktiga på att hypa svenska landslaget långt bortom rimlighetens gränser.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-06-10 23:35
Ursprungligen av bollman:

Höhöhö!
Jag och en polare brukar diskutera mycket fotboll (mitt intresse kan väl betecknas som medium). bla bla bla
.

Äntligen någon som förklarar var det handlar om. Jag började misstänka att det var Melodifestivalen igen, men där kan man väl inte vinna med 5-0?
(Fast det är ungefär lika intressant som fotboll.. )

Jag såg matchen här i Taipei igår. Lite galet med 300 Taiwaneser - vissa med svenska fotbollströjor!

Klart vi går vidare, efter 3 pinnar mot Paraguay och en mot England!

  • Medlem
  • 2006-06-11 22:49
Ursprungligen av Stefan Johansson:

Klart vi går vidare, efter 3 pinnar mot Paraguay och en mot England!

Eller tvärtom, oavgjort mot Paraguay och seger mot ett redan klart England.

1
Bevaka tråden