Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

109 timmar i luften 2006

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hittade en tysk sida som kombinerar statistik med flyg - passade mig perfekt

Har matat in alla mina flighter under 2006 - ska stoppa in 2005 senare. Lite skrämmande att man redan tillbringat 4.5 dag i luften i år

http://meine.flugstatistik.de/bjornstrom

Så, du är som en flyttfågel?

Nej men, flyga är väl trevligt, se hur allt ser litet ut även fast det egentligen förblir lika stort.
Saknar flygplansresande lite faktist, var flera år sedan nu

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-28 12:41

Jag loggade just min 10:e timme vid spakarna på en C-172. Miljön i cockpit på en sån maskin är ungefär så långt ifrån Singapore Airlines business-class som man kan komma

Nu är jag klar - har matat in alla Intercontinentala flighter jag gjort (minns). Hoppade över flighter inom Norden. 11,4 varv runt jorden eller 1,1 gånger avståndet till månen

Ursprungligen av Björnström:

Nu är jag klar - har matat in alla Intercontinentala flighter jag gjort (minns). Hoppade över flighter inom Norden. 11,4 varv runt jorden eller 1,1 gånger avståndet till månen

Jag har mer tid i luften men har nog bara kommit 1/10 av sträckan. Vissa av oss har inte så bråttom;)
Glöm inte att du skall addera på ca 1 tim!

T-son

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-28 20:14
Ursprungligen av Björnström:

Hittade en tysk sida som kombinerar statistik med flyg - passade mig perfekt

Har matat in alla mina flighter under 2006 - ska stoppa in 2005 senare. Lite skrämmande att man redan tillbringat 4.5 dag i luften i år

http://meine.flugstatistik.de/bjornstrom

Hur många timmar har du haft bägge fötterna på jorden?
För min egen del är det en betydligt mer relevant fråga.

Vad i hela friden är du Björnström? En hemlig agent eller?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-28 20:23

När jag var i 30-årsåldern så sparade jag på alla flygbiljetter och hängde buntvis på en anslagstavla för att impa på brudar. Det blev många biljetter, med tanke på vad jag pysslade med då.

Ursprungligen av Konrad:

Det blev många biljetter, med tanke på vad jag pysslade med då.

Internationell yrkesmördare, eller?

Björnström, jag är avundsjuk på dig, jag vill också resa runt som en galning och bara uppleva saker.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-28 20:44
Ursprungligen av Martin Pettersson:

Internationell yrkesmördare, eller?

Nej, jag åkte jorden runt och provkörde nya bilmodeller och skrev om bilarna åt olika tidningsförlag.
Det blev ganska tjatigt efter ett par - tre år.

  • Medlem
  • 2006-06-28 20:33

Björnström upplever flygningar...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-03 11:12

Insåg att jag inte kan fixa detta då jag inte har några sparade information. Har bara flyg från slutet av april i min historik. Blir för mycket att hålla koll på annars...

1
Bevaka tråden