Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En av de riktigt stora magikerna

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Se och njut..

http://www.pistolwimp.com/media/45492/

Hur gör han det?

Riktigt fin film

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-07-28 13:24

Fejk!

Jag förstår inte hur han får till tricket med bowlingbana?

Ursprungligen av Nicklas Högås:

Jag förstår inte hur han får till tricket med bowlingbana?

Ifall ingen hade märkt det, så har jag trollat bort ett exemplar av bokstaven "n" i den meninge.

Ursprungligen av Nicklas Högås:

Ifall ingen hade märkt det, så har jag trollat bort ett exemplar av bokstaven "n" i den meninge.

*hokus pokus* Ifall du inte märkte det så trollade jag just bort ett "n" för dig i slutet på den citerade meningen. Helt utan modereringsmagi bör tilläggas :eek:

Ja, jösses, jag trollade till och med bort mitt eget inlägg!!!!

Ursprungligen av Jogin:

Fejk!

[Frustration]
Ånej, du är en av de som alltid ska skriva fejk! Jag har slutat besöka videofeber och liknande sidor bara för att alla skriver fejk hela tiden! Jag gillar inte folk som skriver fejk bara för sakens skull! Det är roligt de två första gångerna men sen.....arghhh! [/Frustration]

För övrigt så vet jag hur han gör en del utav de där magiska tricken, men jag kan naturligtvis inte berätta för er.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-07-29 11:50
Ursprungligen av Martin Pettersson:

[Frustration]
Ånej, du är en av de som alltid ska skriva fejk! Jag har slutat besöka videofeber och liknande sidor bara för att alla skriver fejk hela tiden! Jag gillar inte folk som skriver fejk bara för sakens skull! Det är roligt de två första gångerna men sen.....arghhh! [/Frustration]

För övrigt så vet jag hur han gör en del utav de där magiska tricken, men jag kan naturligtvis inte berätta för er.

[Frustration]
Ånej, du är en av de där som tror att alla förutom just du är stereotyper, vars beteende eller sätt du tror dig kunna något om, bara för att de vid ett enstaka tillfälle gör något som du känner igen från någon annanstans.
[/Frustration]
Du har brutalt fel.

De där stora burarna som han får att lyfta är helt otroligt!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-07-28 15:55

Joe Labero kan slänga sig i väggen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-28 18:14

Haha, toppen Inte mer fejk här än vad gäller David Copperfield... Snygga majestätiska handrörelser.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-07-29 00:10

Jag vet också hur han gör.
Han har osynliga linor som gör att prylarna verkar sväva. Och bowling-prylen är trickfilmad.

Haha!

1
Bevaka tråden