Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpt mig en gammal Saab :)

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-07-27 20:36

Bilägare igen

Blev en Saab 900 från -88, är en USA-import dessutom

Bilen är importerad till Sverige från USA som flyttgods av första ägaren. En kul grej är motordrivna bälten! Lata amerikaner! Tyvärr fugerar det bara på förarsidan, men ska försöka få igång passagerarsidan också. Är ju lite smågrejer man måste fixa till, elhiss, farthållare, och rost i en framskärm.
Den har en ägare före mig och har gått 16.000mil.. Riktigt nöjd med köpet!

Kostade mindre än en Macbook dessutom..

Kul!

Vad tusan är ett motordrivet bälte?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-07-27 21:22
Ursprungligen av Kristofer:

Kul!

Vad tusan är ett motordrivet bälte?

Man slipper det jobbiga momentet att själv sätta på sig bilbältet. Perfekt för amerikanare som vill spara på sina kalorier!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-07-27 21:22

Efter du satt dig och stängt dörren så kommer bältet farande mot dig och sätts på plats..

Å herre gisses, ta gärna en bild på detta fenomen!

Hm, importera en svensk bil från amerikat. Nästan lite ironiskt.

Snygg. Skaffa nya Aero fäljar till den vettja

Åh Johan snälla kan du inte ta din fina nya bil och jaga en springande Paul tills min j***a MacBook kommer! Då kanske det går fortare...

Stort grattis! Är omåttligt förtjust i gamla hederliga Saab 900, i mina ögon har den alltid varit den sista riktiga Saaben. Men ett fälgbyte skulle inte vara helt fel - hittar du ett par gamla Aero-fälgar från sent 80-tal så är bilen fulländad i mina ögon

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-07-29 22:23

Johan bjöd in mig för en raggarrunda häromdagen och bältena var väldigt spännande kan jag vittna om.

Va? Hade jag inte hört talas om tidigare, motordrivna bälten!
Undra när de kommer med Autopilot på bilar?

Förresten, grattis för att du har en bil!

1
Bevaka tråden