Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Annorlunda Bröllop

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter 7 års (på dagen) flängande gjorde jag och fästmön/sambon slag i saken...

Bilder: http://andersson.atspace.org/

50 pers allt som allt, Pepsi som jag lärt känna här igenom 99mac var min Marskalk/Best Man.

Ett tag lutade det åt att ha en iBook som jukebox, men vi tog in en DJ i stället.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-08-28 15:00

Grattis!
Jag blev stadgad förra sommaren. Vår DJ körde PowerBook!

  • Medlem
  • Täby
  • 2006-08-28 15:19

Grattis Coola bilder

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-08-29 12:18

Coolt! 28/ 7 var det på dagen 7 år sedan min sambo & jag hade våran första date.
Då gifte VI oss, på samma plats där vi hade vår första picknic.
Strange sammanträffande

Grattis!!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-08-29 12:20

Grattis, själv är jag på väg mot ett 3:e äktenskap - smygstartade med att förlova mig den 25 juli men väntar med giftermål till näst sommar...

Jonaz: ovanlig syn, jag antar att du du har kostym lika ofta som jag?

Olle: grattis och hoppas det funkar bra, tredje gången gillt!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-02 00:18

[QUOTE="Andersson"]Jonaz: ovanlig syn, jag antar att du du har kostym lika ofta som jag?
QUOTE]

Nja... jag har inga problem med kostym...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-09-02 00:43

Ojoj, coolaste vigseln...

Grattis. Kanske man skulle fixa en glädjeflicka bara för att få bära svärd på en fin cermoni

Grattis Jonaz och Andersson! Såg härligt ut.

Själv ska jag gifta mig 1:a juli nästa år, förlovade mig 1:a juli i år i Köpenhamn.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-09-04 21:24

Grattis!

Verkligen en fin vigsel.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2006-09-05 10:23

Grattis!

Stort grattis! Jag gifte mig förra sommaren och det var nog den intensivaste dagen i mitt liv hittills tror jag... (Finns förstås en hemsida för det - 16juli2005.info - och massa bilder )

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-09-06 23:28

Grattis. Vilka fina bilder, de få jag sett iallafall. Jag sitter på modem i Kittelfjäll så det är lite svårt att få fram foton. Så fort jag kommer hem ska jag titta på alla bröllopsbilder. Både Anderssons och Adrians och gärna foton från fler bröllop också. Å, vad det ska bli roligt.

Jag har också haft bröllop i sommar. Min dotter gifte sig och vi hade fest i tält på stranden vid vår sommarstuga efteråt. Musiken skötte brudparet från sin iPod som dom innan tömt på allt "onödigt" och bara fyllt med olika spellistor med musik som passade för bröllopsfest.

I kyrkan sjöng min systerdotter Greta som är 10 år. Hon sjöng To må man vaere, en sång som också sjöngs när min mamma och pappa, jag och Tomas samt min syster och svåger gifte sig. Vid dessa tre bröllop var det min morbror Sune som sjöng.

Sune lever inte längre men sången lever vidare när nu Greta sjunger den för Anna och Mats. http://web.mac.com/evaw
Ja, och så finns det en hemsida på gång också förstås http://www.wiklund.com/brollop

Senast redigerat 2006-09-06 23:42
1
Bevaka tråden