Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Special Event 25/9 @ Photokina

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple kommer att anordna ännu ett evenemang den 25 september, i samband med Photokina. Invitationer med texten "Start photokina a little early this year" har skickats ut till pressen.

Rykten om uppdateringar av Aperture finns, själv tror jag dessutom på uppdatering av MacBook (Pro). Låt spekulationerna börja!

Källa: MacWorld

Ändrade på begäran datum från 24 till 25 / ohennig

Senast redigerat 2006-09-15 09:18
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-09-14 19:51

å nya skärmar, damn it!

Ursprungligen av Spooky:

å nya skärmar, damn it!

Nya skärmar skulle kanske inte vara helt orealistiskt. Är inte så insatt i den världen, ligger de nuvarande panelerna i Cinema Displayerna efter jämfört med vad som erbjuds från andra håll?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-09-14 22:33
Ursprungligen av Hagelin:

Nya skärmar skulle kanske inte vara helt orealistiskt. Är inte så insatt i den världen, ligger de nuvarande panelerna i Cinema Displayerna efter jämfört med vad som erbjuds från andra håll?

Jag vet inte... en känsla jag har bara, bort med 20 tumaren som inte klarar 1080 ens. Så 23 eller 24 blir det minsta man kan köpa. I övrigt är nog prestandan rätt hyffsad på de aktuella modellerna. Säkert inga hardcore-gamerskärmar men vem använder sin mac som en leksak? Leksaker köper man på Brio

Aperture och MacBook Pro verkar rimligt. Aperture lanserades på en mässa i oktober förra året tillsammans med uppdaterade PowerBooks och PowerMac G5.

Jag tänkte knalla till närmaste Apple Store och investera i en MacBook samma helg (23 september) kan det vara värt och vänta en vecka till?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2006-09-14 23:34

Nu har jag väntat som en apa på den där nya macbooken. Om den inte kommer 24:e så håller jag alla i den här tråden ansvariga.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-15 06:34

Min beställda macbook blir klar 22/9 hehe. Undra om man i så fall får den nya eller den som finns idag. Jag tror dock inget händer med macbook i nuläget. Man har nog fullt upp med att få de man gör att fungera med värme osv så vore lustigt om man i samma veva trycker i en snabbare och troligen mer värmeutvecklande processor och riskerar mer problem som verkligen vore spiken i kistan.

Senast redigerat 2006-09-15 06:48

Det verkar som om MacWorld hade fel om datumet, det är 25/9 som gäller. Om någon moderator kunde uppdatera trådnamnet och mitt första inlägg vore jag tacksam.

Källa: MacRumors

edit:
Tack

Senast redigerat 2006-09-15 10:32
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-15 11:01
Ursprungligen av Pantern:

Man har nog fullt upp med att få de man gör att fungera med värme osv så vore lustigt om man i samma veva trycker i en snabbare och troligen mer värmeutvecklande processor och riskerar mer problem som verkligen vore spiken i kistan.

Är det inte så att de nya ska både vara svalare, snabbare och energisnålare,

tre saker i ett,, som ett kinderägg..

  • Oregistrerad
  • 2006-09-19 17:46
Ursprungligen av Fredric:

Är det inte så att de nya ska både vara svalare, snabbare och energisnålare,

tre saker i ett,, som ett kinderägg..

Vad jag har hört är Merom snabbare (64-bit), energisnålare (dvs svalare) samt lättare (billigare) att massproducera. Varför tror du att så många PC-tillverkade byter ut Yonah till Merom i rask takt?

Notera att detta inlägg kan innehålla sakfel ^_^

vad jag hoppas på:
Nya MacBook Pro
Ny Apple Cinema Display med inbyggd i-sight kamera ... nya storlekar , 23, 26 , 32 ...

vad som förmodligen blir:
Nya Version av Aparture

1
Bevaka tråden