Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub i Umeå 19 oktober på Rött Pub & Restaurang

Tråden skapades och har fått 134 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Edit: Uppdaterat inlägg

Torsdagen den 19 oktober klockan 18.30 blir det MacPub på Rött Pub & Restaurang i Umeå (på Berghem)!

Namnlista (uppdaterad 11 oktober):

Säkra/ganska säkra:
staed
Johan S
Mikael E
Björn Leander
Page not Found/Per
mikza
Grothich
lufra
GuitarFreak
Narogh
Adrian B
samul
Spiken
Kemppe
Bonish

Osäkra:
Daniel Eriksson?
Anders K?
Erik_J?
kesperse?
MagnusB?

Senast redigerat 2006-10-11 13:48

Jåå!! Mäsk och mjöd till massorna!

Ska du ta med eget?

Jag tar med hela bryggningsutrustningen.

Låter intressant, passar det planeringgsmässigt så kanske man skulle närvara denna gång.

Det låter trevligt. Jag är på.

Självklart, så länge tiden passar så är jag på!

  • Oregistrerad
  • 2006-09-23 16:21

Jag är såklart med. Bara jag hinner med och se när det blir. Har ingen Internetuppkoppling hemma för tillfället. Någon kanske ringa mig om jag inte är på plats?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-09-23 18:30

Sounds nice. Count me in.

Många Umebor som inte skrivit något ännu.

Intresserade så här långt:

staed
Johan S
Mikael E
Björn Leander
Samuel K
Page Not Found/Per
mikza

Vilka är borta från sist? Dessa och några till gissar jag:

Adrian B
Anders K
Daniel Eriksson?
Erik_J
Grothich
GuitarFreak
Kemppe
lufra
MagnusB
Marcus Johansson
samul
Spiken

Kom igen nu!

Jag är alltid på om jag har tid. Dock är tid en bristvara så här runt sista månaderna på året.

Vi kanske skulle vänta till början av nästa år istället om folk har mer tid då? Hellre många och senare än få och tidigare om man frågar mig.

Ser iofs inget hinder för att ha både och

Så sant

Det hade varit roligt med fler intresserade dock...

Varför skulle det hindra oss att ha en MacPub bara för att få är anmälda än så länge? Vi får se till så att fler får upp ögonen för den här tråden. Är det någon som har funderingar på vilket datum en MacPub skulle passa. På kvällstid eller på helgen. Förmodar att en del av oss jobbar 8 - 17 på vardagarna.

låter kanon!

Jag tror att en veckodag skulle passa bra. Mina helger har en förmåga att bli väldigt uppbokade med hundaktiviteter och annat. Jag kan i stort sett vilken veckodag som helst så länge jag får lite tid på mig att planera.

  • Medlem
  • 2006-09-25 22:30

Men shit, vilken ordning det är på macisarna. Jag såg det just. Klart jag är med, om det är i oktober. Pepp!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-26 10:57

Kommer det nara jantor den har gangen? :0)
Kommer ihag sist var det bara grabbar.

Ursprungligen av eriken:

Kommer det nara jantor den har gangen? :0)
Kommer ihag sist var det bara grabbar.

Risken är nog stor att det bara blir vi grabbar, även denna gång.

Finns de några mac-talibanflickor i Umeå?

Vi har några stycken, men ingen som är jätteaktiv här. Mest sånna som läser här men inte kommenterar

Låter trevligt

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-09-28 08:52

Förslag om datum mottages tacksamt, gärna med en veckas framförhållning.

Förslag på datum lämnar jag åt er andra, då jag inte har särskilt mycket inbokat.

  • Medlem
  • 2006-09-30 23:05

Fredag 13/10? Aight?

Fredag den 13:e hade helt klart varit intressant, men jag gissar att helger kan vara ett problem då många brukar ha en hel massa saker de ska/vill hinna med under helgerna. Stugvistelser, fara och hälsa på vänner/släktingar m m.

Inte för att så många har sagt något om det, men jag inbillar mig att det är lättare att komma lös en veckodag.

Hade helt missat denna diskussion. Bra initiativ! Passar bara tidpunkten är jag förstås på (speciellt då jag bor typ 3 minuter från Rött ).

Jag tror att staed kan ha en poäng i att det är knepigare med fredagskvällar än under veckan (även om jag personligen tror att det går bra för min del).

  • Medlem
  • 2006-10-01 14:31

Jag hade också missat den om det inte vore för att Adrian skickade länken =).

Jag är på! låter skitkul!

Ursprungligen av samul:

Jag är på! låter skitkul!

Klart som fan att du ska va med. Annars kommer jag och Johan S att vara ensamma med att bli utstirrade på grund av vår fånighet.

Bevaka tråden