Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Suvarnabhumi Airport...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tror jag är först här att besöka denna nya flygplats i Bangkok.
Jag är nog till och med före Herr B.
Det är alltså Bangkoks nya flygplats jag pratar om klev ombord på planet hem till Sverige där i går tror jag det var... tidsskillnaden gör sitt till i min hjärna just nu...

Jäklar vilken flygplats!!!
Den känndes verkligen hur stor som helst. Enl Thailand själva ska det vara den största i Asien, det är lite svårt att avgöra men den är en vecka gammal och allt känndes otroligt nytt och blank. Det gick att gå och gå och gå i flera olika riktiningar.

Det bästa dock var att där man kommer in från incehckningen så möts man dels av en mytologisk scen i ett statyet. Imponerande.
Men där till höger ligger butiken "Electronics" den enda datorbutiken (jag kunde hitta...) till min glädje och med en liten tår i ögonvrån ser jag att den är helt Apple bestyckad.
Bara Apple maskiner och iPods.

Det gör att man blir lite glad det. Flygplatsen är klart värt ett besök om ni har vägarna förbi...

Suvarnabhumi Airport Bilder

  • Oregistrerad
  • 2006-10-06 23:33

Hehe, jag läste bara Airport först... Apple Apple flygplats.

Får se om vi åker till Thailand i januari för att komma i från kalla och mörka Sverige. En vecka eller två,gissar man behöver åtminstone två veckor?

Om det blir Thailand så får jag hoppas jag får nöjet att besöka butiken på Suvarnabhumi Airport.

Min rekommendation är att åka till Thailand i Mars. Efter den stora turistinvationen Nov-Feb. Köp en biljett till Bangkok kostar runt 5000 kr/pp.
Åk sedan buss/tåg/flyg till dit ni ska. Inrikesflyg kostar 500 kr/pp.
Boka hotell via internet om ni vill det.
Jag lovar att det bli billigare än om ni tar det via vilket resebolag som helst.

Som de vi träffade på Koh Chang... de hade betalat 36000 kr (Ving) för att få vara på Koh Chang i två veckor inkl boende. Då vi träffade dem hade vi tänkt spendera allt di där men det ändrade sig... vi hade betalat sammalagt 16000 kr för samma resa och beonde...

1
Bevaka tråden