Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Who is Hubert?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaja, jag bröt visst mot regel 1.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-11-08 09:16

Om det är någon som vill vara med i Macheist så posta det här, jag har tre inbjudningar kvar att dela ut.

http://www.macheist.com

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-08 09:43
Ursprungligen av Ree_Tab:

Om det är någon som vill vara med i Macheist så posta det här, jag har tre inbjudningar kvar att dela ut.

http://www.macheist.com

Jag är intresserad pettersv ( snabel a ) gmail.com

Kan säkert vara kul...inte för att jag riktigt fattar vad det är men...

dengdeng@gmail.com om du behöver en e-post adress för det.

joakim.halvarsson @ gmail.com , tack för inbjudan

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-11-08 10:56

Nu tog alla mina inbjudningar slut. Men förhoppningsvis får man flera i framtiden!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-08 10:57
Ursprungligen av Ree_Tab:

Nu tog alla mina inbjudningar slut. Men förhoppningsvis får man flera i framtiden!

Tack

Tack

  • Medlem
  • Nacka
  • 2006-11-08 11:28

Vad är Macheist för något? =P

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-11-08 12:02

MacHeist is an event for Mac users who are addicted to great software. The event centers around the safe. Each week, you will undergo a heist, and on completion, receive a combo code to unlock the safe. The reward? Free, cool apps, and money off the final week's bundle.

We're not saying what's in the bundle yet. But, frankly, it's the best Mac software bundle that's ever been put together, and if you participate in the weekly heists, you'll be able to grab it for a rather ridiculous price.

Stay tuned for a briefing on your first heist, which will begin on November 8th. In the meantime, we encourage you to tell us what you'd like to see in the forums. Enjoy!

Det låter som en kul grej det här. Om någon annan har inbjudningar tar jag gärna emot en :rolleyes:

jakobg83 (snabel-a) gmail.com

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-08 19:45

Ifall det kommer fler inbjudan: boris91@gmail.com

Tack i förväg

Ni kan även anmäla er direkt på deras webbplats för att få en inbjudan.

1
Bevaka tråden