Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Coolaste klädsiterna-vardå?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2006-11-05 20:07

Halloysan alla.
Har tonårsbarn. Snart är det jul. Tänkte överraska dem med lite "coola" kläder som man inte kan hitta varsomhelst. Alltså tips på köpsiter på nätet. Gärna hiphop, street eller vad som "gäller" idag.

Senast redigerat 2006-11-05 22:38
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-11-05 20:27

På den här sidan finns rätt mycket.

www.zoovillage.com

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2006-11-05 22:40

Oao.. Det va inte lite.
Tackar.

Klart coola kläder... Ni verkar har koll, jag passar på att fråga.

Om man vill ha coola _kvalitetskläder_ utan märken, dels pga att man inte vill ha ett blaffigt märke (ibland sprättar jag bort märkena) , och dels för att man inte vill betala för märket, utan för kvalitén och designen. Vad rekommenderar ni då?

Ursprungligen av Dr Jerkyll:

Klart coola kläder... Ni verkar har koll, jag passar på att fråga.

Om man vill ha coola _kvalitetskläder_ utan märken, dels pga att man inte vill ha ett blaffigt märke (ibland sprättar jag bort märkena) , och dels för att man inte vill betala för märket, utan för kvalitén och designen. Vad rekommenderar ni då?

Coola vetefan, men när det gäller vanliga enfärgade t-shirts tycker jag H&M Logg är bäst när det gäller kvalitet, om man undviker de som kostar under hundralappen. Bra passform och håller vansinnigt många tvättar. De tog över trone från East West (från Brothers) för några år sedan, då dessa som i ett trollslag gick från att ha varit überkvalitet till dyrt skräp.

Tackar för tipset!
Själv kan jag tipsa om en del av Kappahls grejer, exempelvis en del enfärgade huvtröjor. Förvånansvärt bra kvalitet utan blaffiga märken.

Finns inte GeckoWear längre? Jävligt najs kläder, men butiken finns inte längre i Malmö - någon som vet om kläderna finns på nätet nånstans?

Kan tipsa om en kool t-shirt-affär: http://shop.twlt.se/

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-11-12 15:08

Kläder är lite personligt tycker jag. Svårt att få andra att bestämma över hur man ska klä sig om man inte vet var man har varandra.
Men om barnen var som jag så skulle jag låta barnen klä sig som en proper man. Även i lediga stunder kan man ha lite shysstare kläder. När det ändå är jul kan man ju ge barnen kläderna på morgonen så de kan bära de under julaftonen.

Ett par shyssta byxor ala kostymstil, en v-ringad jumper i stil med Lyle & Scotts sortiment, en trevlig piké och kanske en cardigan uppe på allt. Allt man behöver för att vara ledig men lite respektabel.

  • Medlem
  • Täby
  • 2006-11-15 13:57

www.manligt.net där finns det hur mycket bra tips om detta ämne som helst

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2006-11-15 14:38
Citat:

www.manligt.net där finns det hur mycket bra tips om detta ämne som helst

Om man är lite kvinnlig dåra

1
Bevaka tråden