Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jobbefterlysning - iPod i potten!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ni är mina vänner och jag behöver lite hjälp.

Min flickvän är nyexaminerad och söker ett jobb för fast anställning. Jag håller ögonen öppna och jag tänkte att 100 par ögon måste vara bättre än ett par! Om någon tipsar om ett jobb som leder till anställning skickar jag en valfri iPod till dig!

Maria har magisterexamen (civilekonom) 160p från Uppsala Universitet med inriktning mot Management och toppbetyg 80%+ VG. Även kurser i Statskunskap och Psykologi. Ett års utlandsstudier i Australien.

Hon söker jobb som har koppling till Management men inte som Personalansvarig utan mer inriktning mot ekonomi. Hennes fokus är inte datorinriktning men hon har god datorvana och erfarenhet av ekonomisystem som Hogia och Aggresso.

Maria skulle helst jobba i Stockholm men även Göteborg, Köpenhamn eller annan utlandsplacering är nog helt ok. Fixar ni ett jobb i Singapore åt henne får ni en MacBook

Ni får väl ställa fler frågor om det behövs!

Posta en länk till en annons eller företag nedan - "vinnaren" får en valfri iPod!

  • Medlem
  • Österåker
  • 2006-08-09 22:02

Jag vet att East Capital har haft mycket tjänster utlysta, vet inte om de har de fortfarande eller om vilken inrikting de har i så fall men det kan vara värt att ringa dem.

Apple Singapore Sales, SGP: 3PP Manager - Asia Pacific Online Store (Man måste nog vara inloggad för att se annonsen)

Sök på management eller andra ord på jobs.apple.com så finns det rätt mycket att välja på.

  • Avstängd
  • International user
  • 2006-08-09 22:54

Jag tycker att hon skall ansöka till en konsultplats på Meritmind. De hyr ut konsulter till bra positioner hos företag som oftast genomgår förändringar, men även andra typer av tjänster. Deras inrikting är mot ekonomi - managment. Om hon lyckas där så är chansen stor att hon kan klättra vidare till riktigt bra positioner. Låt inte deras aptråkiga hemsida avskräcka. http://www.meritmind.se
/Mattias

Jag flyttar tråden till "Jobb & Projekt" där den passar bättre.

Min baktanke med Singapore var ju att bo där under vinterhalvåret åtminstonde

Livet är inte lätt om man är dum

Tyckte det var konstigt att ingen svarat i tråden. Sen kom jag på att det inte går att svara i trådar som ligger i "jobb & projekt" så tråden är tillbaka i Lounge™ igen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-16 23:06

Jag kan tipsa om företaget där jag numer jobbar, Citat. Vad jag vet finns det i dagsläget ingen utannonserad tjänst som motsvarar din beskrivning, men vi är störst i Norden och växer så det knakar, så om intresse finns hör av dig. Mer info hittar du (såklart) på www.citat.se.

Jag kommer att ta över en chefstjänst med personal i Stockholm, Göteborg, Norge, Finland, Danmark, Kina och Singapore. Har hon sin CV ngnstans?

1
Bevaka tråden