Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjocka 99macare?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Dr Jerkyll:

Blir lite väl långt till träningen från linköping... annars hade jag gärna kommit och gett dig lite blåmärken... :-b

Då blir det paddling i Tranås för dig. Kom igen nu, isen har inte lagt sig än! Hyr en kajak för en spottstyver av Petrus!

Ursprungligen av David Slättne:

Då blir det paddling i Tranås för dig. Kom igen nu, isen har inte lagt sig än! Hyr en kajak för en spottstyver av Petrus!

Ok, så blev det. Pratat med tjejen och planerar in det till söndagen. Tackar för tipset!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-10 15:21

Jag väger 80kg och är 189cm, inte alls överviktig alltså. Förrutom lite mer kött än vad jag behöver runt magen. Klassisk datakropp alltså.
Nu till frågan, hur pass illa är pasta egentligen för vikten? Äter inga feta såser till pastan utan bara pasta och kött. På vilket sätt är fullkornspasta bättre än vanlig?

Ursprungligen av acke:

Jag väger 80kg och är 189cm, inte alls överviktig alltså. Förrutom lite mer kött än vad jag behöver runt magen. Klassisk datakropp alltså.
Nu till frågan, hur pass illa är pasta egentligen för vikten? Äter inga feta såser till pastan utan bara pasta och kött. På vilket sätt är fullkornspasta bättre än vanlig?

Du har ju liksom inte ett problem med övervikt, men Fullkornspasta anses bättre då fibrerna ger ett långsammare upptag av kolhydraterna i pastan, vilket är bra ur GI-synpunkt.

Bevaka tråden