Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur bra är hörlurarna som följer med iPod? Har nyss (i fredags) beställt en iPod 15GB på Apple Store. Hur länge ska ordern stå som Open förresten? Jag beställde med gravyr så det kan ju ha med det att göra.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-14 19:13

Tjaa... hörlurarna låter bra för att bara vara vanliga snäckor... tyvärr så suger kvaliten, jag tar bra hand om mina prylar och hörlurarna har redan gått sönder 2ggr... tur iaf att apple har bra service och skickar nya gratis. Beställde iaf andra hörlurar på nätet idag... hoppas det e bättre kvalite på dom.

jag behöver inte säga något mer någonsin i en hörlurs debatt va?

Jag säger bara en sak. Ska det vara hörlurar ska det vara PortaPro från Koss. Maken till skönare, snyggare och bättre ljud är nästintill omöjlig att hitta. Köpte nyligen ett par, och de är superba!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-15 09:13

minipod och Qo-naq... nu frågade han inte om andra lurar än orginallurarna... ni driver iväg från ämnet

Ursprungligen av kainen:

minipod och Qo-naq... nu frågade han inte om andra lurar än orginallurarna... ni driver iväg från ämnet

jag sa inget

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-15 12:45
Ursprungligen av minipod:

jag sa inget

hehe... nej men du kunde ju sagt vad du tycker om orginallurarna... just för att vara orginallurar.. inte jämföra dom med ett par som kostar 1500kr utan sånna som man brukar få med andra spelare osv

Ursprungligen av kainen:

hehe... nej men du kunde ju sagt vad du tycker om orginallurarna... just för att vara orginallurar.. inte jämföra dom med ett par som kostar 1500kr utan sånna som man brukar få med andra spelare osv

1500? vart har du fått det ifrån!?!

Okej, orginallurarna är grymma, om man jämför med andra spelares orginallurar, jag har själv syndat en gång och ägt en Iriver (förlåt mig gud) och de orginallurarna sög verkligen.
jag får lite ont av apple lurarna, som inte passar mina öron, därför köpte jag nya

  • Oregistrerad
  • 2004-07-16 00:02
Ursprungligen av minipod:

1500? vart har du fått det ifrån!?!

Okej, orginallurarna är grymma, om man jämför med andra spelares orginallurar, jag har själv syndat en gång och ägt en Iriver (förlåt mig gud) och de orginallurarna sög verkligen.
jag får lite ont av apple lurarna, som inte passar mina öron, därför köpte jag nya

för 5000? növändigt

jo, standardlurarna är bra om du är en standard person med någolunda vanliga öron. Tillräckligt "Bra" ljud om du joggar eller ska till jobbbet/skolan. Men om du bara sitter ensam och lyssnar och vill ha lurar.....köp ett par större och bättre....behöver itne var dyra kolla bara upp vilka som är bäst. Bestäm dig först vad du vill ha för sort. Vill du ha mycket bas, köp såna med stora baselement....osv...

//C

Ursprungligen av Archduk3:

för 5000? növändigt

jo, standardlurarna är bra om du är en standard person med någolunda vanliga öron. Tillräckligt "Bra" ljud om du joggar eller ska till jobbbet/skolan. Men om du bara sitter ensam och lyssnar och vill ha lurar.....köp ett par större och bättre....behöver itne var dyra kolla bara upp vilka som är bäst. Bestäm dig först vad du vill ha för sort. Vill du ha mycket bas, köp såna med stora baselement....osv...

//C

Jaja, vilket whinande, kan folk
1. sluta snacka pengar
2. jag är mer än nöjd med mina lurar och dom va nödvändiga ja

härligt där med IFK åt helvete med Blåvitt

Djurgårdens IF FF - Sm-Guld 2002 och 2003

  • Medlem
  • Växjö
  • 2004-07-16 12:27
Ursprungligen av DrRotmos:

Hur bra är hörlurarna som följer med iPod?

När jag beställde min iPod antog jag att jag inom kort skulle köpa mig ett par nya hörlurar men icke. De är fortfarande kvar. Tycker de är helt okej.

1
Bevaka tråden