Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min har inte kommit än :(

Tråden skapades och har fått 346 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Min 4G skulle kommit med TnT Express idag. Den har inte kommit än. ni andra som fåt era, vilken tid på dygnet kom de?

inte min heller...jag pratade med apple...nån engelsktalande chic...hon sa att det datumet som stod på statusraporten (27:e) var datumet den skulle skickas...därefter tog det mellan 3-5 arbetsdagar...suck...börjar bli otålig nu...

...dessutom...när jag beställde podden beställde jag även en docka...då sa killen att det var längre leveranstid på den, 1-2 vecor...den har däremot kommit...skumt...väldigt skumt...

Nej men det stod att Estimaerad Ankomst adress är 27 och den 24 står det att den skickades

Vilket nummer ska man ringa för att få reda på var den är just nu? (tracking funkar inte)

på min med...men när jag försöker spåra den med apple så får jag inte fram var den befinner sig...försöker jag med k-n står det att den skeppades från shanghai den 24:e...sen inget mer...har ringt och pratat med tnt oxå...dom hade inte fått in den i deras system...altså finns den inte i europa än...

"Om du har några frågor om denna leverans är du välkommen att ringa Apple Store på nedanstående nummer"

"0200 214 373, mån-fre 9-18"

vilket nummer ringde du?

tackar

vafan.. "this is a test message for apple computer corp" typ nä jag ringer

samma här...provar ringa apple store...

*suck* it should be delivered by next monday...trötta mig!

ring tnt istället? www.tnt.se se tror jag det är, googla om det är fel :>

Fy fan.. Måste vara samma på min oxå då.. Men bruce har du 24 som SHipping date?

...fast pratade med dom igår...den hade inte kommit in i deras system än...

japp...på leveransmeddelandet står det 24:e från cork, ireland...men appletrack säger shanghai...

då är det nog inte nån ide för mej att skynda mej att beställa nån idag + att mitt maestro kost inte funkade i applestoren

  • Oregistrerad
  • 2004-07-27 13:10

Hade shipping date satt till igår (26:e) på min beställning och fick ett mail på kvällen om att detta datum var framskjutet till den 30:e p g a högt beställningstryck.

hur kan du se var det skickas ifårn.. kan itne se nått utom att den skickas med TnT Netherland

Ursprungligen av Evrion:

hur kan du se var det skickas ifårn.. kan itne se nått utom att den skickas med TnT Netherland

i leveransmeddelandet...

Dina produkter levereras av TNT.
Frakt datum : 24-07-2004 från Irish Express Cargo, Cork,Irland.

Gahhh!

här är nummret till tnt sweden 020 - 960 960.

jaha..

  • Oregistrerad
  • 2004-07-27 14:13

Jag har precis betalt 4st Minis och 2st 40gb

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-27 14:14
Ursprungligen av raZmus:

Jag har precis betalt 4st Minis och 2st 40gb

Har du beställt till 6 personer eller har du bara onödigt mycket pengar? :eek:

Ursprungligen av raZmus:

Jag har precis betalt 4st Minis och 2st 40gb

SvartbörsHaj?

Nu har jag ringt till Apple Store och fått öva på min engelska. Min iPod skickas från Taiwan igår och det som stod om 27/7 är helt fel. Den kommer först nästa vecka på måndag

Jag beställde min från applestore idag. Står est. shipping 10/8 eller innan.
fast det är för att jag valde att den skulle komma när docken också är tillgänglig. verkar som om man får vänta tills mitten av augusti

Avvaktar nog en månad. Får lön i slutet av augusti.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-28 16:30

Beställde min 20GB förra tisdagen. Skulle skickas senast igår, men den glada tjejen på AppleStore sade att skeppningsdatumet troligen kommer dröja till början på nästa vecka. Lägger man på 7 dagars leveranstid ytterligare på det så kanske jag får den andra veckan i augusti eller nåt. Skoj, skoj.

Antar att man får lida för att man ville ha gravering.

Nja, graveringen borde ju vara fort gjort när de sätter ihop den

Bevaka tråden