Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Orginalhörlurar,erhålla nya?

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Mina orginalhörlurar har gått sönder, plasten som gått av till o börja med, funkade ett tag med bar kabel men häromdan så dog ljudet i ena. Nu är det så att jag har hört att man kan få ett par nya gratis istället för o slänga ut 500 spänn på inear, hur går man tillväga?

Mvh=)

Kan tillägga att jag fick den i julklapp nu i julas så garantin ska fortfarande gälla.

Ring till Apple support på 0771-19 95 19 och beskriv ditt problem.

Har dom öppet såhär dags månne?

haha, nej dom öppnar supporten 8 idag bitti!

ok 7 timmar kvar:) *hänger på telefonen*

Haha

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-03 07:19

funkar på www.apple.com/support också...

Va nån norska på supporten som hänvisade mig till http://www.depot.info.apple.com/ipod som inte fungerar :S

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 13:05
Ursprungligen av Equipoise:

Va nån norska på supporten som hänvisade mig till http://www.depot.info.apple.com/ipod som inte fungerar :S

Ta bort www i adressen så ska det nog gå bättre.

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-03 16:53

Samma sak har hänt här..

jag fick nya lurar på ett par dagar när mina orginal hade gått sönder...eller sladde var lite brusten de funkar fortafarande fin fint men jag har ett par nya fräscha liggandes till den dagen de verkligen går sönder...ring apple support säg att de är sönder och ni får nya...

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-03 23:05

Hur långt tid tog det för dig att få dom?

Har mailat den här supporten det snackades om här ovanför men det känns lite som om det kan ta hur långt tid som helst innan de skickar ut nya.

Om nån är förbli Jönköping kan ni få köpa mina lurar för en mindre penning. Öppnat paketen bara och kolat om dom passar (gjorde inte d).

snälla ring och säg till dom, när jag sa till om min fjärrkontroll fick jag en ny på exakt 23,5 timmar.
så tveka inte

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-04 00:42

minipod-->Yes sir.

Evrion-->Hur kan ett par orginal inte passa? Om det var det du menade?

Jag har cepe öron.. Snäckor passar inte i mina öron helt enkelt.

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-08-04 08:18

Jaså.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-04 09:17

Jag har fått 3 par nya orginal hörlurar... man tycker ju att dom borde ha bättre kvalite på prylarna, på ett par har sladden lossnat och på 3 par har den vänstra hörluren slutat fungera mer eller mindre... ingen bas knappt något annat ljud hellre.
Tro nu inte att jag kör slit o släng stilen för jag e jäkligt pedantisk med mina prylar och tar det försiktigt med dom. har jag bara haft jäkligt otur eller kan hörlurarna verkligen vara så kassa?

wiiie, jag beställer ett par nya nu, gratis hoppas jag

Någon som har prövat att få nya lurar fast man inte köpt sin ipod från applestore?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 15:55
Ursprungligen av Lysmask:

Någon som har prövat att få nya lurar fast man inte köpt sin ipod från applestore?

Det spelar ingen roll vart du köpt den.

Ursprungligen av Mattias L:

Det spelar ingen roll vart du köpt den.

Okej. Jag sa också det men min kompis sa att det bara var om man beställt från applestore.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 16:29

Han har fel.

JAg ringde också till supporten och fick snacka med en dansk kille (jag fattade ingenting) me till sist fick jag addressen depot.info.com jag skrev in vad som hände och min e-mail och min address. Men jag har inte fått något mejl eller nånting.
vad kommer hända?

//dempan

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-11 17:27

Ni som har svårt med danskan, be att få snacka med en svensk kille istället då!

Legolas det gorde jag men han sa att det inte gick
så det går alltså inte alltid

//dempan

snacka engelska... borde väl alla svenskar som gått i skolan kunna

  • Medlem
  • 2004-09-12 17:43

bara nyfiken när ni får ubyt era trasiga grejer va ni tvugna att senda till backa den trasiga grejen då? * Bret lende *

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 18:00
Ursprungligen av Golab:

bara nyfiken när ni får ubyt era trasiga grejer va ni tvugna att senda till backa den trasiga grejen då? * Bret lende *

Nej, inte något av tillbehören, men iPodden skickades tillbaka.

de e lätt grabbar

jag ringde bara, uppgav mitt serienr, registrerade mig som kund, och dom skickade nya hörlurar inom mindre än 19timmar faktiskt

har kvar mina gamla, bara högra snäckan funkade, och ett par nya har jag

gratis köpte min ipod i julas på siba

Bevaka tråden