Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med minin

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-09 22:17

jag har upptäckt attt minin ibland byter låt innan man har lyssnat färdigt på låten. ibland en minut 30 sekunder innan låten slutar, jag vet inte säkert men det kan vara när jag inte har haft så mycket batteristyrka kvar.

Är det någon annan som har haft detta problem??
kan det vara fel på den så att man kan få en ny på garantin eller är det ett problem som kan fixas på något sätt?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-10 10:44

har du senaste mjukvaran?

är det på alla låtar? det har inte blivit något fel på överföringen/konverteringen av låtarna?

  • Medlem
  • 2005-05-12 15:47
Ursprungligen av xtrem:

har du senaste mjukvaran?

är det på alla låtar? det har inte blivit något fel på överföringen/konverteringen av låtarna?

jag har version 1.3 som är den senaste. nej det är inte på alla låtar, kan testa att lägga in låtarna på nytt men är osäker på att det är det felet. för om man trycker ner mitten knappen så att man kan snabbsöka genom låtarna så kan man lyssna på det som annars inte kommer med.

  • Medlem
  • 2005-05-12 21:40
Ursprungligen av xtrem:

har du senaste mjukvaran?

är det på alla låtar? det har inte blivit något fel på överföringen/konverteringen av låtarna?

jag tror att det blivit nåt fel med överföringen till ipoden så jag har testat att göra om det men det blev samma fel igen

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-05-12 21:41

rippa om skivan och lägg över låtarna.

  • Medlem
  • 2005-05-12 23:44
Ursprungligen av erik:

rippa om skivan och lägg över låtarna.

Eh har inte dem på skiva. :rolleyes: har laddat ner de flesta låtarna, men de funkar bra när jag inte lyssnar på dem i min ipod mini,

1
Bevaka tråden