Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Repor

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar om iPodar tenderar att bli repiga och om framsidan eller baksidan blir mest repig. Också undrar jag hur mycket fingeravtryck som samlas på framsidan resp baksidan.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-19 18:23

Vad tror du.. det blir alltid fingeravtryck på sådana ytor. Och den blir ungefär lika repig som min SE v800, dvs ja den blir repig om man inte är försiktig.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Jag undrar om iPodar tenderar att bli repiga och om framsidan eller baksidan blir mest repig. Också undrar jag hur mycket fingeravtryck som samlas på framsidan resp baksidan.

Ipoderna blir riktigt repiga om man inte har något fodral. Jag tycker nog att baksidan har små repor medans framsidan har stora fula repor. De e klart att de blir fingeravtryck men det e ju bara att torka av.

Med andra ord: det blir alltså till att köpa tubes så fort de kommer ut i affären

Finns det någon risk att den blir repig om man har den i myntfickan i ett par jeans?

inga stora repor, men lite sliten kan den nog bli. vilken färg ska du ha? syns mest på svart (tyvärr )

vit, men det är irriterande som fan ändå att få en massa fingeravtryck så fort man nuddar den, så jag köper nog Tubes eller liknande.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

vit, men det är irriterande som fan ändå att få en massa fingeravtryck så fort man nuddar den, så jag köper nog Tubes eller liknande.

Spana in följande produkter ifrån Decalgirl. Dessutom jämförelsevis billiga:
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,3376.htm

samt (i kombination med någon annan Decalgirlprodukt):
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,3372.htm

//Peter

Ursprungligen av iStuff.se:

Spana in följande produkter ifrån Decalgirl. Dessutom jämförelsevis billiga:
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,3376.htm

samt:
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,3372.htm

//Peter

Den där Crystal Shield verkar bra, men jag vill helst inte beställa från nätet utan bara vandra in och köpa nånstans men jag får väl se lite senare vad t.ex. siba får in. Vet nån ett bra ställe att köpa 3:e-partstillverkade ipodtillbehör i Malmö?

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Den där Crystal Shield verkar bra, men jag vill helst inte beställa från nätet utan bara vandra in och köpa nånstans men jag får väl se lite senare vad t.ex. siba får in. Vet nån ett bra ställe att köpa 3:e-partstillverkade ipodtillbehör i Malmö?

Jag köpte den där crystal shield och screen armor just nu faktiskt.
Jag vill hålla min baby fräsch och utan repor o shit.
Den kommer att komma 3:dje oktober verkar det som

Ursprungligen av hamonio:

Jag köpte den där crystal shield och screen armor just nu faktiskt.
Jag vill hålla min baby fräsch och utan repor o shit.
Den kommer att komma 3:dje oktober verkar det som

De var riktigt billiga och det finns ju hur många som helst. Skriv gärna här när du får dem och berätta om du gillar dem. Bilder vore riktigt nice så man ser hur det ser ut på riktigt.

Ursprungligen av CaptainFunk:

De var riktigt billiga och det finns ju hur många som helst. Skriv gärna här när du får dem och berätta om du gillar dem. Bilder vore riktigt nice så man ser hur det ser ut på riktigt.

Mmm det kommer jag att göra. Det är rätt många som undrar hur decalgirl verkligen är.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Den där Crystal Shield verkar bra, men jag vill helst inte beställa från nätet utan bara vandra in och köpa nånstans men jag får väl se lite senare vad t.ex. siba får in. Vet nån ett bra ställe att köpa 3:e-partstillverkade ipodtillbehör i Malmö?

I Malmö?
Promenera ner till Kullander i Malmö och hör med dom ifall
dina önskade tillbehör finns i butik - om inte så kan dom säkert beställa hem, men samma sak där - du får vänta på ditt köp vilket du inte önskade Lycka till !

Ursprungligen av daniels:

I Malmö?
Promenera ner till Kullander i Malmö och hör med dom ifall
dina önskade tillbehör finns i butik - om inte så kan dom säkert beställa hem, men samma sak där - du får vänta på ditt köp vilket du inte önskade Lycka till !

Kullander säljer väl bara förstapartstillbehör?

1
Bevaka tråden