Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En viss fil går inte att lägga till?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Helt otroligt! En låt som fungerar i Winamp, som är taggad korrekt och som är allmänt bra fungerar INTE att lägga till i iTunes! När jag väljer "lägg till mapp" så tar den alla låtar i mappen utom den och ett par till, och även om jag tar bort hela mappen och lägger till den från början blir det samma fel! Vad beror detta på, och hur avhjälper jag det??

Hur långt blir namnet inklusive hela sökvägen?

iTunes kan bara hantera sökvägar upp till ett antal tecken, vet inte hur många (tror det kan vara 256 tecken). Kör Du Windows XP och har flera användare blir sökvägen ofta väääääldigt lång typ C:\Documents and Settings\Nisse\Dokument\Min musik\Artist\Album\Låtnamn. Ibland kanske man har ytterligare någon eller några mappar i sökvägen t. ex "disc 1", "disc 2" osv. Har man då låtnamn på det gamla "Windowssättet" artis-album-låtnamn.mp3 kan det hända att man ibland slår i "taket". Har hänt mig ett antal gånger.

Filnamnet på låten får inte vara längre än 74 tecken eller något sånt..

hmmm funkade inte, jag fick helt enkelt ta bort hela mappen, och föra över den från min server till windowsdatorn och sedan föra över till ipoden, mycket märkligt!

nu funkar det iaf.

1
Bevaka tråden