Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med iPod wizard

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-01-11 21:23

Nu är det så att jag ville ändra på lite "strings" i ipoden. och allt fungerade bra tills jag kom till "koppla inte från"-stringen, problemet är att jag inte kan hitta det i det fältet där man väljer vilken text man ska ändra.
Som ni ser på bilden så finns texten med ner till höger (understruken med rött, ovanför finns "nu spelas" texten) men upp till vänster så finns inte "koppla inte från" med där den borde vara. någon som vet hur man gör för att komma åt den?

tacksam för all hjälp

//Måns

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-12 00:18

kolla med folket på ipodwizards forum istället. större chans att få svar

  • Medlem
  • 2006-01-21 18:31
Ursprungligen av Muppo:

Nu är det så att jag ville ändra på lite "strings" i ipoden. och allt fungerade bra tills jag kom till "koppla inte från"-stringen, problemet är att jag inte kan hitta det i det fältet där man väljer vilken text man ska ändra.
Som ni ser på bilden så finns texten med ner till höger (understruken med rött, ovanför finns "nu spelas" texten) men upp till vänster så finns inte "koppla inte från" med där den borde vara. någon som vet hur man gör för att komma åt den?

tacksam för all hjälp

//Måns

Jag laddar upp 13.6.1 i ipod wizarden men sen när jag ska editera och söker efter "svenska strängar" ( såsom "koppla ifrån") så finns det inga :-/
Hur gör när du editerar strängar?

edit: HIttade det! Ignorera mitt inlägg

1
Bevaka tråden