Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det här sant?! Eller bara Lögn?

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Satt o sufrade runt lite idag och drömde om ipods osv... och så dök denna länk upp...

http://ipods.eurogiveaways.com/

Är det sant eller driver de bara för att de ska tjäna på det?? Kan det verkligen gynna dem att ge mig en ipod för ca 500 kr?:confused:

ps. räknar då: ca 65 kr gånger 7. ds

Jag har för mig att det disskuterats tidigare här på forumet, sök så kanske du hittar.
Personligen har jag väldigt svårt att tro på sånt där, men många skriver att det faktiskt ska fungera.

  • Medlem
  • 2006-02-26 22:35

Berätta mer, "Tell some friends", hur många?
Vad är det man ska göra, mer exakt?

Ursprungligen av rod:

Berätta mer, "Tell some friends", hur många?
Vad är det man ska göra, mer exakt?

Man registrerar sig på sidan... och blir erbjuden ett erbjudande, ex spela poker för ca 60 spänn... sen ska du maila dina vänner som ska göra samma sak, då ska du tydligen få en ipod.. alttså rekrytera vänner...! så har jag förstått det... någon som har invändningar?!

Det är ju faktiskt så lite pengar att det är värt att testa!

ja jag tycker så jag oxå.. skulle ju va skoj... fast de gäller ju att ha ngn med sig! som man kan rekrytera...

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 09:32

Det är väl pyramidspel, något som är olagligt i sverige?

Ursprungligen av Dava:

Det är väl pyramidspel, något som är olagligt i sverige?

Pyramidspel?
Förlåt min okunskap, men jag är nyfiken:p

  • Medlem
  • 2006-02-28 16:49
Ursprungligen av Atte:

Pyramidspel?
Förlåt min okunskap, men jag är nyfiken:p

http://susning.nu/Pyramidspel

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 12:22

Det finns inget som är gratis, INGET!

  • Medlem
  • 2006-02-27 12:23
Ursprungligen av doolar:

Det finns inget som är gratis, INGET!

jo, kärlek... ibland

Ursprungligen av doolar:

Det finns inget som är gratis, INGET!

Absolut inte... men de blir betydligt billiagre än att köpa i butik...:rolleyes:

luften är ganska gratis, annars är jag kriminell:P

VA? Nu ska jag anmäla dig till polisen :rolleyes:
Vet du inte att det har kommit en ny lag om skatt på luften?

Hur blev det med tråden? Blev det något svar eller inte? Jag orkar inte läsa tråden när den är full med skitsnack.

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 17:49

Förlåt för min post innan, även om jag står för den fullt ut - jag tror INTE på detta. Luktar bedrägeri och halleluja lång väg...

Det finns liknande sajter utan pyramidsystemet där man ska signa upp och avsluta typ 5 olika erbjudanden. De är jättekrångliga att avsluta och man måste ringa runt en massa och sen när man säger upp sig så händer inget så måste man ringa och mail osv osv. Men om man pallar göra allt det kan man få produkter för avsevärt lägre summa än vad den kostar.

Såg en sida som testade att få en gratis mac mini. Tror det slutgiltiga priset hamnade på 2000 kronor.

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 21:31
Ursprungligen av Se[BBB]e:

Det finns liknande sajter utan pyramidsystemet där man ska signa upp och avsluta typ 5 olika erbjudanden. De är jättekrångliga att avsluta och man måste ringa runt en massa och sen när man säger upp sig så händer inget så måste man ringa och mail osv osv. Men om man pallar göra allt det kan man få produkter för avsevärt lägre summa än vad den kostar.

Såg en sida som testade att få en gratis mac mini. Tror det slutgiltiga priset hamnade på 2000 kronor.

Och då är det ju inte billigt ens - eftersom man måste jobba en massa oavlönade timmar för att komma någonvart, blir säkert dyrare än att knega ihop stålarna och köpa som vanligt folk.

mkay. så om man reggar kanske det blir avgifter o skit.. synd bara. kanske struntar i detta då...

men om man är arbetslös kanske det är bra

1
Bevaka tråden