Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det här är jag

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-07 14:32

Hej!

Jag har varit registrerad här ett tag nu så det är väl dags att presentera sig. Jag har inte haft så mycket tid att hänga runt här på forumet men jag hoppas att det blir bättre framöver.

David, 30 år, bor i Sundsvall. Fick min 60Gb iPod i julklapp (tomten finns!). Jag pendlar två timmar varje dag så man kan lugnt säga att tomten tänkte rätt. Jag visste ju att det var en bra pryl, men jag är ändå glatt överraskad över HUR bra den faktiskt är. Bara en sån sak att man inte får med en massa sladdar som man aldrig kommer att använda är helt underbart. Att det sen blir rätt dyrt med tillbehör, just därför att man får med minimalt med sladdar och doningar, gör mig ingenting - snarare tvärtom.

Annars är jag en rätt normal nätverks/PC-tekniker som huvudsakligen använder min iPod till synth, industrigrejs och P1s podcasts.

När jag tänker efter blev det ingen presentation av mig själv, utan av en pryl som det flesta här redan är bekant med. Men, som de säger i Ricki Lake show - "Whatevva!".

/ David

Välkommen till iPod.se

Välkommen, nästa år blir även jag Sundsvallare

  • Oregistrerad
  • 2006-03-08 08:55

Man tackar för välkomnandena och så får jag väl hälsa ztaafen välkommen till Sundsvall också!

1
Bevaka tråden