Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför kan jag inte se Simpsons i podden?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Laddade hem ett Simpsonavsnitt från iTunes. Det syns dock ingen bild när jag spelar upp filen. Ljudet hörs dock. Ska jag ändra några inställningar?
/A

  • Oregistrerad
  • 2006-03-19 13:35

du kan ju berätta vad du har för insällningar.
du har väl konverterat till mp4?

Ööööh?... Genom Svenska iTunes kan man väl inte ladda ned TV-serier över huvud taget? Och om jag inte minns fel så har inte Apple något avtal med Fox (som äger Simpsons) så man kan inte ladda ned (köpa) denna TV-serie i USA heller...
Så min tanke är att de avsnitt av Simpsons som du pratar om inte alls är nedladdade genom "helt godkända" kanaler, varav de inte heller är i det rätta formatet för att tittas på.

Det andra alternativet är att du laddat ned The Simpsons Podcasten, och om det är den du talar om så har jag för mig att det är en audiopodcast och inte en videopodcast. Därav så får du endast ljud men ingen bild.

Ursprungligen av Archangel:

Det andra alternativet är att du laddat ned The Simpsons Podcasten, och om det är den du talar om så har jag för mig att det är en audiopodcast och inte en videopodcast. Därav så får du endast ljud men ingen bild.

Precis vad jag trodde....

1
Bevaka tråden