Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sonnet svart laddare!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-27 21:56

Fick min Sonnet-laddare idag, svart och fin. Dessutom VÄGRAR jag gå med på Apples ockerpris på 299:- för en laddare, UTAN kabel! Sonnets variant inkluderar en USB-kabel, och allt för totalt pris på 240:- från iShop. Snyggt värre med en svart laddare och svart kabel dessutom. Rekommenderas!

eller så köper man en laddar på Teknikmagasinet för 99 kr tror jag dom kostade ett tag eller om det var 149 kr. 240 kr för en laddare tycker jag dyrt det med.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-03 18:59
Ursprungligen av JoeyKiller:

eller så köper man en laddar på Teknikmagasinet för 99 kr tror jag dom kostade ett tag eller om det var 149 kr. 240 kr för en laddare tycker jag dyrt det med.

Du får en synkkabel med detta också! Rätt skönt för oss som har usbkabeln som följde med iPoden i datorn och inte vill bakom där och rota när man ska iväg någonstans. Så det är egentligen riktigt billigt, även om jag i grund och botten anser att 240:- är mycket för en laddare.

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-04-04 11:43
Ursprungligen av JoeyKiller:

eller så köper man en laddar på Teknikmagasinet för 99 kr tror jag dom kostade ett tag eller om det var 149 kr. 240 kr för en laddare tycker jag dyrt det med.

Alltid skillnad på kvalite

  • Medlem
  • 2006-04-04 12:16

Sonnet laddaren fungerar ju kanon, bra saker till ett bra pris! Sladden är ett VÄLDIGT stort plus efter som Apple själva tar 200kr för en kabel...

1
Bevaka tråden