Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp mig!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar hur jag kunnat få prickar istället för volym och låtlängd stapeln på menyn på min iPod och hur får jag tillbaka den vanliga? Jag har verkligen kollat allt men inte hittat vart jag ändrar det, mycket frustrerande...

Det har hänt mig en gång. Var ritkigt jobbigt. Hade problemet på en nano. Fcik resetta den.

Tror problemet berodde på att jag lånade den till en kompis som resettade den för att använda den på pc. Sen när jag skulle använda den efter att haft den på min macbook så fick jag problemet. Det enda jag gjorde var att sätta in låtar.

LOL tryck på mitten knappen bara när ni spelar upp låten så kan du välja hur det ser ut med "staplarna"

AHAHAHAHA! jag dör av flabb

He he, ja det var ju lätt... Tack så mycket för hjälpen och det var ju tur att jag inte han radera den:eek: :eek:

Ursprungligen av anjuna_beats:

LOL tryck på mitten knappen bara när ni spelar upp låten så kan du välja hur det ser ut med "staplarna"

AHAHAHAHA! jag dör av flabb

Det där var väl ganska onödigt? Forumet är till för att få hjälp och att hjälpa, inte att bli utskrattad.
Tänk dig för.

Har själv varit ute för problemet när man krånglar för mycket med knappsatsen.
Och om jag inte minns helt fel så avhjälps det hela med inhållning av mittknappen ett par sekunder. ingen reset nödvändig..
Hur som helst är det mycket irriterande när detta inträffar..

  • Medlem
  • 2006-03-31 22:47

bullshit! trycker jag på mittknappen så kommer man bara till spolningslisten, som ser ut exakt likadant som min volymlist, fula prickjävlar, man kan varken se volym eller hur långt i låten man kommit.. va fan

förresten så har jag en ipod video inte nano

Du ska ha tlåten igång, vara inne på uppspelningsläget och där trycker du typ 1-2-3 ggr ungefär, tills du ser det som ska vara där, har ingen betydelse att du har en Video eller Nano, de har exakt samma meny system!!

Bra att jag kunde hjälpa denna ena killen iaf, och japp en jäkla tur du inte hann reseta den, då hade du nog inte blitt glad av mitt svar hehe!

Och ps, till dig som skrev att "det var väl onödigt", lägg av det var ju så löjligt enkelt att jag inte kunde låta bli att lägga mig på golvet och garva!! Det är den mest simplaste fråga jag har sett på detta forumet hittintills *no affense guys* mot er som hade problemet med "prickarna"

End of discussion!!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-04-05 08:07
Ursprungligen av anjuna_beats:

Och ps, till dig som skrev att "det var väl onödigt", lägg av det var ju så löjligt enkelt att jag inte kunde låta bli att lägga mig på golvet och garva!! Det är den mest simplaste fråga jag har sett på detta forumet hittintills *no affense guys* mot er som hade problemet med "prickarna"

Oavsett nivå på frågorna så ska man hålla en trevlig och god ton på forumet. Det finns som sagt inga dumma frågor, bara dumma svar...

  • Medlem
  • 2006-04-04 15:06

ja men på min var det en bugg för det var prickar hela tiden, och om jag scrollade så höjdes volymen, eller spolades om jag hade tryckt på mittknappen, det var alltså inte betygsättningen som hade kommit upp, prickarna hade helt ersatt dem olika listerna...

1
Bevaka tråden