Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vad kostar det att byta batteri?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

okej, jag har sökt runt på forumet men jag hittar verkligen inte det jag söker. ursäkta isf om det redan finns.

hursomhelst, jag undrar vad det kostar att få batteriet till ipod mini 1g utbytt? och hur går man till väga? vet inte om jag vågar göra det själv :S

Ursprungligen av pemelie:

okej, jag har sökt runt på forumet men jag hittar verkligen inte det jag söker. ursäkta isf om det redan finns.

hursomhelst, jag undrar vad det kostar att få batteriet till ipod mini 1g utbytt? och hur går man till väga? vet inte om jag vågar göra det själv :S

Hej

Har ett nytt batteri till min mini. Det var ngt annat som var kass så det hjälpte inte att byta. Du kan få köpa detta. Kan även hjälpa dig byta. Var bor du ?

Kalle

batteri kan man köpa på teknimagasinet för 199kr. och sen finns det fina utförliga guider om man söker lite på google efter ipod battery change eller någonting sånt

  • Oregistrerad
  • 2006-07-19 18:00

Det finns snorbilliga på ebay, precis köpt ett. Verktyg brukar följa med. Batterierna brukar dessutom vara betydligt bättre än vad orginalet var som nytt vilket innebär bättre speltider.

Är det lika smidigt att byta på nanon? Pratade med en kille på teknikmagasinet och dom hade inget kit för nanon.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-01 05:45
Ursprungligen av natanoj:

Är det lika smidigt att byta på nanon? Pratade med en kille på teknikmagasinet och dom hade inget kit för nanon.

Är din nano mindre än ett år, så går det på garantin. Ring till Apple

1
Bevaka tråden