Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Variax 300N

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-04-21 23:54

Är det nån som testat denna? Är klart sugen på att införskaffa en men har inte hunnit fingra på den själv ännu. Såg att Playback-Europe sålde den för 4350:- inkl frakt.

Nylon is teh shit!

/Mein

  • Medlem
  • 2007-04-24 02:34

Testat! Grymt trevlig och bättre fysik än vad jag väntat mig. Redan bokad som nästa inköp. Dock ingen datasnabelkoppling till Live/workbench men det gör absolut ingenting. Förmodligen bara att köra rätt in i bordet iom att den inbyggda hanteringen var helt ok.

/Mein

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-09 18:14

hur går det? har du testat? expertutlåtande? funderar på en sådan, kanske 500-modellen som iofs utgått men som finns lite här och där.

Hur mår era variaxer idag? De börjar ju få några år på nacken... Har det uppstått några vanliga sjukdomar eller förslitningsskador. Jag funderar på att försöka skaffa mig en beggad 500 av rent praktiska orsaker då jag nog kommer få bandta ned min gitarrsamling något i hemstudion. Live kommer jag dock köra med så att säga riktiga gitarrer.

  • Medlem
  • 2008-06-11 15:50

Nån 300N har det inte hunnit bli ännu eftersom jag har sparsamt med tid att lira på. Min 600 har nu 3 år på nacken och mår utmärkt. Den har brukats rätt mycket men aldrig visat tecken på att strula eller lägga av. Tillsammans med Variax och Workbench är det ingen konst att bränna 8 timmar.

/Mein

1
Bevaka tråden