Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nästa möte?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-04-20 23:28

När kommer nästa lilla träff bli av?

Denna gången skulle jag föredra en helg. Helgerna är de dagar man har mest tid och ork över, inte så kul att först åka från Lund till Landskrona och sen nästan direkt åt andra hållet till Malmö.

Detta var iaf anledningen förra gången till att jag inte kom. (Åkte typ 17.45 grån Lund till Landskrona sen när man kom hem ja då började festen som jag inte hade ork till)

Rösta på vad du tycker!

För min del kan det kvitta, men jag röstar ju för att man lägger det när så många som möjligt kan komma. Fast om det innebär att några aldrig kan komma så måste man kanske rucka på den principen för att alla ska ha möjlighet att ta del av gemenskapen.

  • Oregistrerad
  • 2003-04-21 01:06

Japp, låter bra. Vet själv att kanske om ett halvår är bilden annerlunda men då är det jag som får anpassa mig ibland.

:rolleyes:

Gör vapenfri tjänst i Norrland nu så jag är bara i Skåne på helgerna. Men då gör jag er gärna sällskap!

  • Oregistrerad
  • 2003-05-08 21:20
Citat:

Skrevs ursprungligen av Ernst Persson
Gör vapenfri tjänst i Norrland nu så jag är bara i Skåne på helgerna. Men då gör jag er gärna sällskap!

Ja man saknar dig i skolan, ingen med admin i mac salen som man kan tvinga att öppna brandväggar och saker

  • Avstängd
  • 2003-05-08 23:55

Återigen så erbjuder jag sängplatser i mitt hus "and I have a room for a pony"
Har numer uppkopling radiolan på samma frekvens som airport.
Min granne ( macsverige ) är nog intresserad oxå.
Vandrarhem , en av Sveriges bästa krogar plus att om ni inte ger mig för många Staropramen. Så kanjag guida er runt på "Österlen"

1
Bevaka tråden