Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone med Street View?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://maps.google.com/help/maps/streetview/

vad tror ni ? kommer nästa coola feature till iPhone vara StreetView för Google Maps Clienten ? Ser ju helt klart möjligheten där pinch och drag används för att navigera i StreetView läge ....

Jag råkade komma in i streetview när jag skulle visa google maps för en bekant. Jag vet inte hur jag gjorde. Har någon ngn idé om hur man gör? Det är ju klockrent om man får det funka.

Ursprungligen av AntonEngblom:

Jag råkade komma in i streetview när jag skulle visa google maps för en bekant. Jag vet inte hur jag gjorde. Har någon ngn idé om hur man gör? Det är ju klockrent om man får det funka.

Vilken stad googlade du på? Någon amerikansk? (trodde bara det var där det fanns iaf)
Hur som helst så finns ju en Street Viwe-knapp till vänster om Namnen/Adressen/Platsen knappnålen är placerad på - genom den kommer du till Street View.

Tack så mycket för hjälpen! Helt galet bra. När jag råkade komma in i streetview kollade jag på Barcelona så Europa är med i gemet helt klart. Skall glida runt lite på Paris gator nu tack vare dig.

Allt gott.

Ok, det där med Amerikanska städer var säkert nåt halvår sedan jag läste om, det har kanske kommit ifatt med mer av resten av världen.

Grymt.

Såg Googlebilen här i Växjö tidigare i veckan.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-05 11:18

Google är långsamma på att få in nya städer, de var här i Malmö för några månader sedan.

Hitta.se hann före.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-09-05 11:55

Google bilen åkte förbi mitt jobb i Täby i förra veckan. Stog och såg ut som ett få så jag undrar om man kommer med sen eller om det blir borttaget Skulle vara grymmt med streetview i mobilen

Har sett den i Stockholm för ett bra tag sen, tror att dom vill ha alla större städer i Europa klara i ett nafs.

Såg den nyss i Luleå... Finns chans att jag kommer med:) Gjorde en omvänd "streetview" och fotograferade den med iPhonen så jag kan hitta var jag blev sedd:)

1
Bevaka tråden